• rozwiń
    • WIG20 2208.54 -0.16%
    • WIG30 2497.43 -0.11%
    • WIG 57950.18 -0.06%
    • sWIG80 11410.26 -0.38%
    • mWIG40 3665.88 +0.46%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Utrudnienia dla pasażerów Ryanaira. "Odprawa online nie będzie dostępna"

Szef Ryanaira o rozbudowie lotniska w Modlinie Odtwórz: Szef Ryanaira o rozbudowie lotniska w Modlinie
Szef Ryanaira o rozbudowie lotniska w Modlinie "Źródło: TVN24 BiS"

Brak dostępu do strony internetowej oraz aplikacji. To utrudnienia, które od środy do czwartku czekają na pasażerów linii lotniczych Ryanair. Z uwagi na aktualizację systemu odprawa online nie będzie dostępna przez 12 godzin.

Strona internetowa oraz aplikacja będą niedostępne od środy od godziny 18.00 do czwartku do godziny 6.00.

Przedstawiciele Ryanaira w komunikacie poinformowali, że we wtorek skontaktowali się - wysyłając e-maile i SMS-y - ze wszystkimi klientami, których podróż przypada na najbliższą środę i czwartek.

"Pasażerowie zostali poproszeni o dokonanie odprawy online we wtorek 6 listopada, przed aktualizacją systemu. W czasie aktualizacji nie będzie można założyć nowych rezerwacji ani też modyfikować istniejących" - wskazano.

Odprawa online lub na lotnisku

Zgodnie z regulaminem pasażerowie irlandzkiego przewoźnika, którzy wykupili miejsce w samolocie lub posiadają bilet w taryfie Flexi Plus mogą się odprawić na swoje loty z 60-dniowym wyprzedzeniem.

Ci, którzy nie wykupili żadnej z powyższych opcji, mogą dokonać odprawy najwcześniej 48 godzin przed wylotem.

Można to zrobić przez internet, ale tylko do dwóch godzin przed odlotem. Na dwie godziny przed rejsem pozostaje tylko możliwość odprawienia na lotnisku. Trzeba jednak pamiętać, że kosztuje ona 264 zł. Posiadacze biletów w taryfie Flexi Plus mogą dokonać odprawy na lotnisku bez żadnych kosztów.

Miliony pasażerów

Jak wynika z danych Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Ryanair jest największym przewoźnikiem w Polsce. W drugim kwartale tego roku irlandzki przewoźnik obsłużył w krajowych portach lotniczych ponad 3 miliony pasażerów.

Na drugim miejscu znalazł się LOT. Narodowy przewoźnik obsłużył 2,67 mln pasażerów. Podium zamyka zaś Wizz Air - 2,29 mln pasażerów.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane