• rozwiń

Media tradycyjne przegrywają z internetem walkę o reklamy

- W przyszłym roku w Wielkiej Brytanii wydatki reklamowe na internet przewyższą te na media tradycyjne. Po raz pierwszy w historii internet będzie dla reklamodawców ważniejszy - przewiduje Martin Sorrell, dyrektor generalny światowego potentata w branży reklamowej WPP. Jego zdaniem w ślady Wielkiej Brytanii pójdą Dania i Norwegia, a więc gospodarki z dobrze rozwiniętym sektorem e-commerce.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane