• rozwiń
    • WIG20 2105.88 -0.20%
    • WIG30 2409.13 -0.26%
    • WIG 56121.78 -0.15%
    • sWIG80 11637.53 +0.40%
    • mWIG40 3765.22 -0.58%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Temat: USA

"Playboy" rezygnuje z golizny i zmienia format

Imperium Hugh Hefnera, istniejący od ponad 60 lat magazyn "Playboy" każdemu kojarzy się z roznegliżowanymi paniami i odważnymi sesjami z ich udziałem. Jak się jednak okazuje, w czasach Instagrama i Twittera, zdjęcia nagich ciał stały się powszechne i nikogo nie ekscytuje już kawałek gołej skóry. - Pełna nagość wcale nie musi być podstawą tej marki. Chodzi tu bardziej o lifestyle i rozrywkę - przyznał Scott Flanders, prezes Playboy Enterprises. Dlatego szefowie amerykańskiej edycji magazynu planują zmienić jego format - będzie mniej negliżu. Jaka ponadto będzie strategia magazynu? Stawia na internet i zwiększa nacisk na artykuły. Już w zeszłym roku strona playboy.com zaprezentowała się w nowej odsłonie.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane