• rozwiń
    • WIG20 2233.87 +0.35%
    • WIG30 2531.47 +0.32%
    • WIG 58751.67 +0.22%
    • sWIG80 11571.42 -0.14%
    • mWIG40 3746.86 -0.06%

Ostatnia aktualizacja: 2019-11-15 17:15

Dostosuj

Temat: Chiny. Gospodarka

Amazon stawia na Chiny. Czy Amerykanie podbiją tamtejszy rynek?

Amazon stawia na Chiny. Czy Amerykanie podbiją tamtejszy rynek?
Foto: Shutterstock Foto: Amazon

Największy na świecie sklep internetowy Amazon otwiera swój wirtualny punkt na serwisie Tmall.com. Tym samym, amerykański gigant wchodzi na rynek chińskiego handlu elektoronicznego.

W przeciwieństwie do Amazona, Tmall jest bardziej wirtualnym centrum handlowym, gdzie różne sklepy oferują swoje usługi i bezpośrednio sprzedają produkty konsumentom. Tmall.com nie sprzedaje własnych produktów.

Szeroka oferta

Otwierając sklep na Tmallu, Amazon ma nadzieję na wzmocnienie swojej pozycji w Chinach.

Amazon będzie sprzedawać szeroką gamę produktów, począwszy od odzieży i małych urządzeń gospodarstwa domowego po żywność i zabawki, informuje CNN.

W zeszłym roku, Amazon uruchomił i testował sprzedaż na tamtejszym rynku, oferując na Tmall sprzedaż e-booków dla czytników Kindle.

W 2004 roku, Amazon kupił bowiem Joyo.com, internetowego sprzedawcę chińskich książek, muzyki i wideo, a następnie w 2011 roku przemianował go na firmę Amazon.cn.

Notowania akcji Amazon traciły na swojej wartości o 0,40 proc.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane