• rozwiń

Usterka w dużym banku. Transakcje zaksięgowane dwa razy

Usterka w dużym banku. Transakcje zaksięgowane dwa razy
Foto: Shutterstock Foto: W City Handlowym mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji

U około 7 procent klientów banku City Handlowy mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia - poinformował bank. Zapewnił, że korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji.

"Potwierdzamy, że u wybranych klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia. Zdarzenie dotyczy tylko wybranej grupy klientów, którzy realizowali w tym okresie transakcje kartą debetową. Co ważne, korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji"- poinformował bank.


Bank na swoim koncie na Twitterze poinformował również, że korekt będzie dokonywał automatycznie.

"Korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji. Przepraszamy za niedogodności" - czytamy.

7 procent klientów dotkniętych pomyłką

Jak podał City Handlowy, zdarzenie dotknęło około 7 procent klientów. Oznacza to, że chodzi o grupę ok. 49 tysięcy osób spośród 700 tysięcy klientów.

"Komunikat w tej sprawie widoczny jest dla klientów po zalogowaniu się do Citibank Online. Przepraszamy klientów dotkniętych tym zdarzeniem za niedogodności" - podkreślił bank.

Citi Handlowy powstał z połączenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. - najstarszego komercyjnego banku w Polsce - i Citibank (Poland) S.A.

Zobacz: Hakerzy mają chrapkę na polskie banki (Wideo z 3.02.2017)

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane