• rozwiń
    • WIG20 2345.84 -0.02%
    • WIG30 2699.53 -0.03%
    • WIG 60683.38 -0.04%
    • sWIG80 11941.28 -0.29%
    • mWIG40 4275.40 -0.12%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Klienci T-Mobile nadal bez dostępu do niektórych usług. "Prosimy o cierpliwość"

Pożar hali w Warszawie. Ewakuowano kilkadziesiąt osób Odtwórz: Pożar hali w Warszawie. Ewakuowano kilkadziesiąt osób
Pożar hali w Warszawie. Ewakuowano kilkadziesiąt osób "Źródło: Kontakt24"

Brak dostępu do internetu oraz problemy z wykonywaniem połączeń. To utrudnienia, z którymi nadal zmaga się część klientów T-Mobile. "Zapewniamy, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby przywrócić systemy do pełnej funkcjonalności" - zapewniają przedstawiciele operatora.

Problemy klientów to konsekwencja pożaru hali przemysłowej, do którego doszło w czwartek rano na warszawskiej Białołęce. W jego wyniku ucierpiały bowiem także zlokalizowane tam budynki T-Mobile Polska. Żaden pracownik firmy nie ucierpiał w wyniku zdarzenia.

Problemy klientów T-Mobile

Jak poinformowano jednak w czwartkowym komunikacie, "w konsekwencji incydentu brak jest obecnie możliwości kontaktu z call center T-Mobile, niedostępne są również niektóre systemy firmy". "Powyższe mogą skutkować ograniczeniem dostępności usług" - dodano.

Mimo że od zdarzenia minęła już doba, to klienci T-Mobile na stronie operatora na Facebooku nadal zgłaszają problemy z dostępem do usług.

Chodzi między innymi o problemy z internetem, nie działa również mobilne biuro obsługi abonenta - iBOA, część klientów zgłasza także problemy z zagranicznymi połączeniami na terenie Unii Europejskiej.

Bank Millennium poinformował także o tym, że "z powodów technicznych po stronie operatora T-Mobile mogą występować problemy w otrzymywaniu H@seł SMS i MilleSMS".

Utrudnienia mogą dotyczyć całego kraju.

"Zapewniamy, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby przywrócić systemy do pełnej funkcjonalności" - możemy przeczytać w odpowiedzi przedstawicieli T-Mobile na komentarz jednego z użytkowników na Facebooku.

"Bardzo prosimy uzbroić się w cierpliwość" - dodano.

"Nadal mogą występować ograniczenia"

W piątek informację o dostępności usług opublikowano także na stronie T-Mobile.

Jak wskazano, w wyniku pożaru ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla klientów.

"Dzięki zabezpieczeniom stosowanym w naszym data center, pomimo krytycznych warunków w jakich znalazła się infrastruktura firmy, znaczną jej część przenieśliśmy do zapasowego centrum danych. Dzięki sprawnej pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych: połączeń głosowych, wiadomości SMS i transmisji danych" - poinformowano w komunikacie.

Jednocześnie zapewniono, że "specjaliści pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej oraz obsługi w punktach sprzedaży". "Obecnie nadal mogą występować ograniczenia w przesyłaniu MMS-ów oraz doładowywaniu kart prepaid (...). Niedostępne są niektóre usługi świadczone dla klientów biznesowych. Nasi specjaliści nieprzerwanie współpracują z klientami, aby jak najszybciej przywrócić działanie dostarczanych im usług" - dodano.

Na razie nie ma dokładnych informacji, kiedy wszystko będzie działało poprawnie.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (2)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze
lanceortega1
  • 1
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane