• rozwiń

Studenci kierunków biznesowych stawiają na branżę bankową i FMCG

Studenci kierunków biznesowych stawiają na branżę bankową i FMCG
Foto: Shutterstock Foto: Duże różnice występują w celach, jakie stawiają sobie młodzi ludzie

Od 2008 r. nie słabnie wśród polskich studentów kierunków biznesowych popularność branży bankowej i FMCG (dobra szybko zbywalne) – wynika z raportu „Talenty w bankowości 2014” firmy Deloitte, a informuje o tym „Puls Biznesu”.

W branży FMCG chciałoby pracować ok. 22 proc. z ponad 6,6 tys. badanych, a bankowej – ok. 18 proc. Podobnie jest na świecie, gdzie przebadano opinie 174 tys. osób.

Duże różnice występują w celach, jakie stawiają sobie młodzi ludzie. Na świecie są to przede wszystkim: równowaga między życiem prywatnym i zawodowym (ok. 52 proc.), stabilizacja i poczucie bezpieczeństwa zatrudnienia (44 proc.), zdobycie pozycji lidera (41 proc.). W Polsce jest to przede wszystkim stabilizacja i bezpieczeństwo zatrudnienia (65 proc.), bycie ekspertem (55 proc. – na świecie wskazywane najrzadziej).

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane