• rozwiń
    • WIG20 2207.25 -1.02%
    • WIG30 2509.43 -0.87%
    • WIG 58447.30 -0.69%
    • sWIG80 11609.77 +0.04%
    • mWIG40 3809.56 +0.31%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Sprzedawcom brak żyłki do handlu

Sprzedawcom brak żyłki do handlu

Jakość obsługi w sieciach handlowych w Polsce znacznie się poprawiła – ocenia szwedzka firma Daymaker, której tajemniczy klienci odwiedzili w lutym tego roku sklepy 164 działających w naszym kraju sieci handlowych, a informuje o tym „Puls Biznesu”.

Na każdy sklep przypadało pięć wizyt. Sprawdzano obsługę klienta w każdym obszarze działalności sklepu. Stwierdzono, że w porównaniu do pierwszego takiego badania w 2011 r. poprawa jest wręcz imponująca.

Nadal jednak występują problemy przy zachęcaniu klientów do zrobienia dodatkowych zakupów.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane