• rozwiń
    • WIG20 2303.41 -0.31%
    • WIG30 2620.67 -0.27%
    • WIG 58780.55 -0.29%
    • sWIG80 10808.30 -0.24%
    • mWIG40 4066.57 -0.25%

Ostatnia aktualizacja: 2018-12-14 17:15

Dostosuj

Po wielkiej awarii część klientów nadal skarży się na problemy. Orange odpowiada

Po wielkiej awarii część klientów nadal skarży się na problemy. Orange odpowiada
Foto: Shutterstock Foto: Mimo zapewnień rzecznika o usunięciu awarii, nie wszyscy klienci odzyskali dostęp do usług

- Awaria w Orange została całkowicie usunięta. Wszystko działa stabilnie i poprawnie - przekonuje w rozmowie z tvn24bis.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik operatora. Mimo tych zapewnień, część klientów nadal skarży się na problemy z wykonywaniem połączeń oraz z dostępem do internetu.

Problemy zaczęły się w czwartek ok. godz. 17.30. Awaria dotknęła klientów Orange w całej Polsce, choć najbardziej ucierpieli mieszkańcy Warszawy. Rzecznik firmy nie potrafił podać u ilu klientów wystąpiły problemy.

- Awaria dotyczyła całego kraju. Mieliśmy utrudnienia i spadek liczby skutecznych połączeń głosowych. Były też utrudnienia w dostępie do transmisji danych - mówił Jabczyński w rozmowie z tvn24bis.pl.

Rekompensata

Firma Orange chce zrekompensować swoim klientom kilkugodzinne przerwy w dostawach sygnału.

Rzecznik operatora deklaruje, że post na jego koncie na Twitterze należy traktować jako oficjalną informację, nie doszukiwać się w niej żadnych "haczyków".



Analiza przyczyn

Jak zaznacza przyczyna awarii była "czysto techniczna". - Dokładnie analizujemy to, co ją spowodowało - dodał. Nie chciał jednak odpowiedzieć na pytanie, czy kłopoty z działaniem sieci były spowodowane przez odbywający się w Warszawie szczyt NATO.

Pytany, czy użytkownicy Orange mogą liczyć na odszkodowanie, powiedział, że "każdy klient ma prawo do składania reklamacji". - Kwestie dotyczące ewentualnych rekompensat wynikają wprost z regulaminu świadczenia usług, który każdy klient podpisał. Albo ewentualnie jeśli firma zdecyduje inaczej, to od decyzji firmy - zaznacza Jabczyński.

Nie koniec problemów?

Mimo zapewnień rzecznika o usunięciu awarii, nie wszyscy klienci odzyskali dostęp do usług. O swoich problemach z zasięgiem lub dostępem do sieci informują na facebookowym i twitterowym profilu firmy. Orange radzi, aby zrestartowali swoje urządzenia.

Jednak wyłączenie i włączenie telefonu lub tabletu - jak piszą klienci z całej Polski - nie zawsze pomaga.W odpowiedzi na tweety ze skargami sieć przed godz. 11 przyznała, że "w niektórych lokalizacjach mogą jeszcze występować utrudnienia".




 

Zobacz: Rada Języka Polskiego: studia nie wystarczą, żeby zrozumieć umowy z operatorami komórkowymi

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (8)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze
mateusz_cedeur
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
Kinga666Poison
  • 0
  • 1
  • zgłoś naruszenie
zamknij
enrique_
  • 1
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
nick24
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
ardonis99
Najgorsza firma pod wzgledem obslugi klienta. ewidentnie ich wina ale jezeli chcecie zwrot $$ to trzeba pisac reklamacje. smiech na sali.
  • 0
  • 1
  • zgłoś naruszenie
zamknij
nick24
wcale nie najgorsza, ja jestem zadowolony. Kolega zapomniał do czego służy reklamacja? Jak Ci się lodówka zepsuje to też bez zgłaszania czekasz na naprawę?
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane