• rozwiń
    • WIG20 2227.95 -0.34%
    • WIG30 2526.02 -0.23%
    • WIG 58666.74 -0.26%
    • sWIG80 11578.36 +0.05%
    • mWIG40 3732.34 -0.70%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 16:46

Dostosuj

PKP Intercity z rekordem spóźnialstwa. Co trzeci pociąg nie przyjechał na czas

PKP Intercity z rekordem spóźnialstwa. Co trzeci pociąg nie przyjechał na czas
Foto: PKP Intercity Foto: PKP Intercity zwala winę na remontowane tory

"Nie każdy pociąg to PKP" - to hasło reklamowe promujące przejazdy PKP Intercity przypomina "Puls Biznesu" i ubolewa, że kampania która kosztowała państwowego przewoźnika 10 mln zł i ma pokazywać wysoką jakość jego usług, nie przekłada się na rzeczywistość.

Z opublikowanych właśnie danych Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że PKP Intercity, to najbardziej niepunktualny przewoźnik w Polsce.

Rekord spóźnialstwa

W IV kwartale 2014 r. firma pobiła rekord spóźnialstwa. Wskaźnik punktualności PKP Intercity wyniósł zaledwie 68,6 proc. przy rynkowej średniej na poziomie prawie 89 proc. Co trzeci pociąg tej firmy był spóźniony.

PKP Intercity zwala winę na remontowane tory, ale nie przystaje to do rzeczywistości, bo identyczne warunki mają inni przewoźnicy.

Koleje Mazowieckie jeżdżą z punktualnością 86-procentową, Przewozy Regionalne mają wskaźnik 90-procentowy, trójmiejska PKP SKM - 98-procentowy, a stołeczna SKM 88,5-procentowy

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (12)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze
patrycja_grass
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
michel40
Złote czasu dla przewoźnika PKP minęły równo z podziałem na różne spółki przewozowe. Prędzej czy później cały ten system padnie.
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
Herer
Haha, patrząc na statystyki, rzeczywiście jedno się zgadza z hasła reklamowego, "Nie każdy pociąg to PKP" Przynajmniej prawdę mówią :)
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
pesob
Najwazniejsze w tej kampani że z państwowej kasy poszło 10 baniek co oznacza, że naszym polskim zwyczajem do kogoś wróciło 500 k jak nie więcej za zlecenie tej kampanii. Reszta się nie liczy.
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
marek_kasprzak
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
kriz_barvsson
To może warto byłoby wliczać takie spóźnienie do czasu trasy, a nie czarować podróżnych nierealnymi propozycjami?
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
maja61
Ile PKP wydaje aktualnie na reklamę ? Taka informacja należy się pasażerom bo wydatki na nią to zapewne miliony!
Ale mając sentyment do PKP udostępnię nieodpłatnie reklamowe hasło.
" Z nami będziesz dłużej niż z jakimkolwiek innym przewoźnikiem" !
  • 2
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
mokrynosek
Jak to w reklamie hehe "nie każdy pociąg to PKP" hhahah
  • 4
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane