• rozwiń
    • WIG20 2317.17 +0.60%
    • WIG30 2667.09 +0.68%
    • WIG 59852.70 +0.63%
    • sWIG80 11656.13 +0.15%
    • mWIG40 4074.92 +0.95%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Paczkę odbierzesz w kiosku. Poczta Polska rozszerza sieć

Paczkę odbierzesz w kiosku. Poczta Polska rozszerza sieć
Foto: tvn24 Foto: Kioski Ruchu dołączają do siecie Poczty Polskiej

Od listopada klienci Poczty Polskiej będą mogli odbierać przesyłki w kioskach i salonikach sieci RUCH - poinformowało biuro prasowe Poczty Polskiej. Dzięki temu liczba punktów odbioru paczek PP wzrośnie do blisko 7 tysięcy.

Poczta Polska, oprócz dostaw kurierskich, oferuje w 4 tys. 100 placówkach pocztowych usługę "Odbiór w Punkcie" przesyłek paczkowych lub kurierskich. Od ubiegłego roku przesyłki można odbierać także na 1 tys. stacji paliw Orlen. Podpisana z siecią RUCH umowa na obsługę wydawania paczek dot. blisko 1700 kiosków i saloników. Jak podkreślono w komunikacie, znaczącą przewagą rynkową sieci utworzonej z placówek Poczty Polskiej, stacji Orlen oraz kiosków i saloników RUCH są lokalizacje punktów dostępnych na terenie całego kraju, zarówno na obszarach miejskich, jak też wiejskich, gdzie inni operatorzy nie oferują swoich usług.

Jak czytamy w informacji prasowej, ponad 95 proc. punktów RUCH jest czynnych w soboty, a blisko 19 proc. również w niedziele. Paczki w kioskach i salonikach RUCH będą czekały na odbiór do 7 dni, a klienci zostaną poinformowani o czekającej przesyłce sms-em. Zakres usług objętych umową z RUCH obejmie najpopularniejsze usługi paczkowe Poczty Polskiej: Paczka24 i Paczka48, Pocztex Kurier48, Pocztex Ekspres24.

Ubezpieczona paczka

Jak tłumaczy PP, usługa polega na możliwości odebrania zamówienia internetowego w wybranym punkcie odbioru, w dogodnym momencie i czasie, bez konieczności oczekiwania na przyjazd kuriera. 80 proc. przesyłek dociera do punktów odbioru następnego dnia roboczego od chwili nadania, zaś maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę to dwa dni robocze. Każda przesyłka jest ubezpieczona do 1 tys. zł. Klient jest informowany kilkukrotnie o losach przesyłki np. wiadomościami smsowymi – w momencie nadania przez sklep internetowy, dotarcia przesyłki do punktu oraz po 3 dniach od dotarcia przesyłki do punktu. Klient może też śledzić status przesyłki online na stronach www. Przesyłka jest przechowywana 7 dni.

"Klienci chcą mieć jak najwięcej dogodnych dla siebie miejsc do odbioru ezakupów. Dlatego naszym głównym celem w segmencie eCommerce jest zapewnienie jeszcze większej liczby punktów odbioru przesyłek. Systematycznie poszerzamy naszą sieć o punkty partnerów biznesowych. Chcemy już w 2017 roku mieć 10 tys. takich punktów" - wskazał cytowany w informacji członek zarządu Poczty Polskiej Grzegorz Kurdziel.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (3)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze
MCH_MCH
Poczta Polska dostarcza do mnie tylko awizo, nawet jak jestem na miejscu. Na poczcie nigdy nic nie wiadomo i trwa wszytko długo. Na szczęście jest paczkomat xD i to nazywa się XXIw.
  • 1
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
maxymco
Przecież już od dawna funkcjonuje taka instytucja jak "paczka w Ruchu".
  • 1
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane