• rozwiń

60 tys. zł za doradztwo medialne dla marszałka i jego ludzi. Kancelaria wyjaśnia

Foto: PAP/Radek Pietruszka Foto: Marszałek Sejmu Marek Kuchciński korzysta z doradztwa w zakresie strategii komunikacji medialnej

Kancelaria Sejmu podpisała umowę z firmą Gall Media w zakresie przygotowania strategii komunikacji medialnej i szkoleń medialnych dla marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego i jego współpracowników. Koszt? 60 tys. zł za pół roku usług. "Umowa ma charakter bardzo szeroki i polega na stałym doradztwie w zakresie współpracy i opracowywania strategii komunikacji medialnej" - wyjaśnia nam biuro prasowe Kancelarii Sejmu.

Na Twitterze na profilu "dane publiczne" specjalizującym się w publikowaniu ciekawych fragmentów dokumentów publicznych, udostępniono informację o umowie zawartej między Kancelarią Sejmu a firmą Gall-Media. Spółka należy do Lidii Gall, byłej dziennikarki między innymi Telewizji Polskiej i "Tygodnika Solidarność".




W opisie do umowy możemy przeczytać, że obejmuje ona między innymi "stałe doradztwo w zakresie współpracy i opracowywania strategii komunikacji medialnej dla Marszałka Sejmu RP" i jego współpracowników.

Kancelaria odpowiada

Na czym dokładnie polegać ma to doradztwo? Zapytaliśmy w Kancelarii Sejmu. Z odpowiedzi przesłanej tvn24bis.pl wynika, że współpraca ma szerszy charakter.

"Umowa pomiędzy Kancelarią Sejmu a firmą Gall Media ma charakter bardzo szeroki i nie polega na >>szkoleniach medialnych Marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego<<, ale na stałym doradztwie w zakresie współpracy i opracowywania strategii komunikacji medialnej oraz szkoleniach i konsultacjach dla współpracowników Marszałka Sejmu w tym zakresie" - czytamy.

Jednocześnie podkreślono, że "z istoty umów stałego doradztwa wynika, że ich zakres jest na bieżąco doprecyzowywany i uzgadniany pomiędzy stronami". Kancelaria Sejmu wskazuje, że firma świadczy usługi doradcze, analityczne i sprawozdawcze z zakresu PR, marketingu i kontaktów z mediami.

"Umowa została podpisana na pół roku, jej koszt to 10 tysięcy złotych brutto miesięcznie" - dodano w odpowiedzi, którą otrzymaliśmy.

Skąd taki wybór?

Dlaczego wybór padł akurat na Gall-Media? Kancelaria Sejmu wyjaśnia, że "firma została wybrana w oparciu o przeprowadzone badanie rynku oraz zbieżność świadczonych usług z zapotrzebowaniem zamawiającego".

"Procedura ta jest zgodna z Prawem zamówień publicznych - zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych regulacji tej nie stosuje się do zamówień o równowartości kwoty 30.000 euro" - podkreślono.

 

Zobacz materiał o marszałku Sejmu Marku Kuchcińskim z programu "Polska i Świat" w TVN24 (22.02.2017):

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (5)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane