• rozwiń
    • WIG20 2158.94 -0.47%
    • WIG30 2459.33 -0.39%
    • WIG 57502.14 -0.29%
    • sWIG80 11763.70 +0.51%
    • mWIG40 3786.21 +0.05%

Ostatnia aktualizacja: 2019-11-29 17:15

Dostosuj

Lidl będzie się tłumaczyć z promocji. Klienci się skarżą, urząd interweniuje

Sklep sieci Lidl w Polsce Odtwórz: Sklep sieci Lidl w Polsce
Foto: Shutterstock | Video: TVN24 BiS Foto: Klienci poskarżyli się na decyzję dyskontu | Video: Sklep sieci Lidl w Polsce

Klienci skarżą się na przedwcześnie zakończoną promocję Lidla "Sprytnie i tanio". Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło już kilka skarg w tej sprawie, a UOKiK poprosi firmę o wyjaśnienie - dowiedział się tvn24bis.pl. Tymczasem Lidl w przesłanym tvn24bis.pl oświadczeniu podkreśla, że "klienci mają swobodę zgłaszania wszelkich wątpliwości do UOKiK".

Lidl zachęcał klientów w akcji "Sprytnie i tanio" do kupowania marek własnych. Promocja wystartowała 27 października i miała potrwać do 30 listopada. W ubiegły wtorek dyskont poinformował jednak o przedwczesnym zakończeniu akcji.

"Podjęliśmy decyzję 
o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej >>Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)<<. Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom" - mogliśmy przeczytać w piśmie przesłanym przez biuro prasowe Lidl Polska.

Skargi klientów

Jak się jednak teraz okazuje, klienci postanowili poskarżyć się na dyskont w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

"Wpłynęło do nas kilka skarg. Po wstępnej analizie otrzymanych sygnałów w sprawie promocji w sieci sklepów Lidl, wystąpimy do spółki z prośbą o wyjaśnienie zasad i warunków prowadzonej i odwołanej promocji" - poinformowało tvn24bis.pl biuro prasowe UOKiK-u. W najbliższych dniach możemy spodziewać się nowych komunikatów w tej sprawie.

Tymczasem Lidl podkreśla, że "klienci mają swobodę zgłaszania wszelkich wątpliwości do UOKiK".

"Niemniej chcielibyśmy podkreślić, że wszyscy Klienci, którzy dokonali zakupów w okresie od 27 października do 8 listopada 2016 r. nadal mogą korzystać z uprawnień wskazanych w zasadach akcji w odniesieniu do produktów nabytych w ww. okresie" - podkreśliło w komunikacie przesłanym tvn24bis.pl biuro prasowe Lidl Polska.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (19)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze
urszula_tomczuk
  • 0
  • 1
  • zgłoś naruszenie
zamknij
Gorodecki
Pięknie, Nie dość, że zwyczajnie kradli to jeszcze skargi składają, bo nie mogą więcej. Wyjmowanie towaru i zwracanie pustych opakowań to było zwykłe złodziejstwo.

Powinno być to wyjaśniane przez policję. Skoro zatrzymywali zawartość opakowań to znaczy, że byli z produktu jak najbardziej zadowoleni. Co za tupet.
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
garou
W ciulki ktoś leci w tym lidlu....
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
Zestaw Kaczkofana
Cebula do kwadratu. Nie dość że wykorzystuje Lidlowską akcję do "kuźniarowania", to jeszcze skarży się do UOKiK że sklep się przed cwaniactwem broni. Trzeba mieć prawdziwy tupet.
  • 4
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
JMatthew
To nie głupota ze strony tych małych ludzi, tylko zwyczajne złodziejstwo i chciwość. Właśnie, dlatego PiS zdobył aż tyle głosów :)
  • 6
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane