• rozwiń
    • WIG20 2166.52 -0.33%
    • WIG30 2452.75 -0.45%
    • WIG 57046.42 -0.44%
    • sWIG80 11418.59 -0.29%
    • mWIG40 3637.58 -0.90%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 15:12

Dostosuj

Temat: Banki

Przegląd prasy: Polak polubił bankowość mobilną

Kosztowna bankowość multikanałowa Odtwórz: Kosztowna bankowość multikanałowa
Foto: Shutterstock | Video: TVN24 BiS Foto: W 2015 roku klienci załatwili 28 proc. spraw za pomocą telefonu | Video: Kosztowna bankowość multikanałowa

Klienci polubili aplikacje mobilne. Nadal jednak lubią odwiedzić oddział banku i zadzwonić na call center. I tak będzie przez najbliższe lata – pisze "Puls Biznesu".

Badania Bain & Company dowodzą, że aplikacje mobilne stają się coraz istotniejszym kanałem kontaktu klienta z bankiem i sposobem dokonywania transakcji. W 2015 roku klienci załatwili 28 proc. spraw za pomocą telefonu. W 2013 roku odsetek interakcji tego typu wynosił tylko 12 proc. - pisze gazeta.

Coraz więcej

1,8 mld. ludzi na świecie będzie dokonywało operacji bankowych za pomocą telefonu za cztery lata - wynika z badań zleconych w ubiegłym roku przez UBS Evidence Lab. Co czwarty mieszkaniec świata, dwa razy więcej niż obecnie, będzie łączył się z bankiem za pośrednictwem aplikacji.

Wyniki badań "Lojalność klientów banków detalicznych" przeprowadzonych na początku roku przez Bain & Company w 17 krajach, w tym w Polsce, potwierdzają, że komórka staje się "przedłużeniem organizmu".

Co ważniejsze?

65 proc. ankietowanych wolałoby raczej zapomnieć portfela niż smartfonu, przy czym w grupie milenialistów (18-24 lata) odsetek takich odpowiedzi wyniósł aż 74 proc. Również starsze pokolenie (65+) w zdecydowanej większości (57 proc.) woli mieć przy sobie najpierw komórkę, a dopiero potem – portfel.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane