• rozwiń

Klienci chcą placówek bankowych

Klienci chcą placówek bankowych
Foto: Shutterstock Foto: Jak wynika z badania Deloitte, Polacy wciąż cenią sobie wizyty w oddziałach bankowych

Jak wynika z badania Deloitte, Polacy wciąż cenią sobie wizyty w oddziałach bankowych – informuje "Rzeczpospolita".

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale - wynika z najnowszego badania firmy doradczej Deloitte. Również w samej obsłudze już posiadanych produktów wcale nie jesteśmy tacy nowocześni i internetowi, jak by się wydawało.

Proste transakcje bezgotówkowe, takie jak przelewy, zlecenia stale czy sprawdzanie historii rachunku blisko połowa respondentów nadal realizuje w oddziałach. Do bieżącej obsługi pozostałych produktów (poza ROR), jak lokaty czy kredyty, dziewięciu na dziesięciu badanych także idzie do placówki.

Tylko jedna piąta korzysta w tym celu z bankowości internetowej. Bardzo niewielki odsetek, bo jedynie 1-3 proc., robi to przez aplikacje mobilne.

- Polacy są tradycjonalistami, a bezpośredni kontakt z człowiekiem, urzędnikiem bankowym, zwiększa wiarygodność instytucji i poczucie bezpieczeństwa w trakcie wykonywania operacji finansowych - tłumaczy Leszek Mellibruda, psycholog biznesu.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane