• rozwiń
    • WIG20 2359.02 +0.31%
    • WIG30 2713.20 +0.30%
    • WIG 60976.51 +0.31%
    • sWIG80 12070.70 +0.28%
    • mWIG40 4279.59 +0.32%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Biedronka prosi klientów o zwrot wadliwego produktu

Biedronka prosi klientów o zwrot wadliwego produktu
Foto: Shutterstock Foto: Biedronka poinformowała o wycofaniu z obrotu wadliwego produktu

Sieć sklepów Biedronka wydała komunikat skierowany do klientów, prosząc ich o zwrot osłonek przeciwsłonecznych na szyby samochodowe. Przyczyną jest niewłaściwa jakość produktu.

Osłonki na szyby były dołączane jako darmowy gadżet do promocyjnych zestawów innych produktów dostępnych w ofercie od 15 maja - poinformowano w komunikacie zamieszczonym na stronie sieci sklepów.

Zwrot produktu

Wszyscy klienci, którzy posiadają ten produkt, są proszeni o jego zwrot w dowolnym sklepie Biedronki do 18 września 2017 roku.

Jak zapewnia spółka w komunikacie, każdy klient może dokonać zwrotu bez potrzeby okazania paragonu. Sieć dodaje, że klient otrzyma w zamian bon o wartości 15 złotych do wykorzystania na zakupy w Biedronce do 30 września tego roku z wyłączeniem papierosów, alkoholu oraz mleka i preparatów żywienia początkowego - czytamy w komunikacie.

W przypadku pytań dotyczących zwrotu osłonek klienci proszeni są o kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci.

ZOBACZ CAŁY KOMUNIKAT

 

A jak bezpiecznie przewozić dziecko samochodem? O tym w materiale wideo:


Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (2)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze
MackoWSz
A ktoś jeszcze, poza obywatelami ze Wschodu, robi w Biedronce zakupy? Jedna kasa, kolejka na 1/2 sklepu - na "niskie" ceny trzeba zarobić stojąc :)
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane