• rozwiń
    • WIG20 2154.80 +0.29%
    • WIG30 2439.89 +0.34%
    • WIG 56781.82 +0.24%
    • sWIG80 11451.18 -0.23%
    • mWIG40 3620.92 +0.21%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Awaria w dużym banku usunięta. Klienci mieli problemy z dostępem do konta

Sadowski: coraz więcej osób płaci kartą Odtwórz: Sadowski: coraz więcej osób płaci kartą
Sadowski: coraz więcej osób płaci kartą "Źródło: TVN24 BiS"

Brak dostępu do Millenetu i aplikacji mobilnej. Takie utrudnienia czekały od rana w poniedziałek klientów Banku Millennium. Awaria została usunięta po południu.

Informację o problemach otrzymaliśmy na Kontakt 24. "Od rana awaria w dostępie online Banku Millennium" - mogliśmy przeczytać.

Kłopoty z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej klienci banku zgłaszali również na Twitterze.

Awaria usunięta

Komunikat w sprawie awarii pojawił się na stronie Banku Millennium. "Informujemy, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej" - wskazano.

"Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - dodali przedstawiciele banku.

W godzinach popołudniowych komunikat został usunięty ze strony internetowej. Logowanie do serwisów odbywa się bez przeszkód.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane