• rozwiń
    • WIG20 2255.46 -0.74%
    • WIG30 2551.68 -0.72%
    • WIG 59191.71 -0.51%
    • sWIG80 11545.41 +0.30%
    • mWIG40 3759.27 +0.04%

Ostatnia aktualizacja: 2019-11-08 17:15

Dostosuj

Awaria w dużym banku. Klienci nie mieli dostępu do niektórych usług

120 tys. dolarów przez błąd banku. Wszystko wydali, teraz są w kłopotach Odtwórz: 120 tys. dolarów przez błąd banku. Wszystko wydali, teraz są w kłopotach
120 tys. dolarów przez błąd banku. Wszystko wydali, teraz są w kłopotach "Źródło: TVN24 BiS"

Klienci Alior Banku mieli w piątek rano problemy z płatnościami kartą i dostępem do bankowości internetowej. Awaria została usunięta tuż przed godziną 9.00. - Wszystko działa już poprawnie - poinformował tvn24bis.pl rzecznik prasowy banku Marcin Herman.

"System jest chwilowo niedostępny" - taki komunikat widzieli klienci Alior Banku przy próbie zalogowania się do systemu bankowości internetowej. Niedostępna była również bankowość mobilna.

Problemy

Na facebookowym profilu firmy klienci skarżyli się, że nie mogą zapłacić za zakupy, zrobić przelewu czy wypłacić pieniędzy z bankomatu.

Bank w odpowiedziach "przepraszał za niedogodności i prosił o cierpliwość". Zapewniał również, że pracuje nad usunięciem awarii.

O jej przyczynę zapytaliśmy rzecznika prasowego Alior Banku Marcina Hermana. Jak tłumaczył, w banku trwają prace serwisowe i system został zresetowany.

Tuż przed godz. 9.00 awaria została usunięta. - Wszystko działa już poprawnie. Jeśli chodzi o usługi to transakcje kartowe działają prawidłowo, zostały również wykonane zlecone przez klientów przelewy - podkreślił rzecznik banku.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane