• rozwiń
    • WIG20 2194.58 -0.57%
    • WIG30 2490.03 -0.77%
    • WIG 58026.68 -0.72%
    • sWIG80 11627.70 +0.15%
    • mWIG40 3749.54 -1.58%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Potężna awaria w Orange. "Sytuacja stabilizuje się"

Koniec roamingu. Gdzie nadal słono zapłacimy za rozmowę? Odtwórz: Koniec roamingu. Gdzie nadal słono zapłacimy za rozmowę?
Koniec roamingu. Gdzie nadal słono zapłacimy za rozmowę? "Źródło: TVN24 BiS"

Ze sporymi problemami zmagali się w środę po południu użytkownicy sieci Orange w niemal całym kraju. Przez kilka godzin występowały utrudnienia w dostępie do internetu mobilnego.

Na Kontakt 24 około godziny 16.00 dostaliśmy pierwsze sygnały o problemach w dostępie do internetu mobilnego w sieci Orange.

"W dniu dzisiejszym doszło do dużej awarii sieci Orange. Brak sieci internetowej zrywane połączenia cały kraj" - napisał do nas jeden z internautów (pisownia oryginalna).

"Brak w całej Polsce internetu LTE w niektórych miastach także połączeń telefonicznych" - skarżyła się inna osoba.

Podobne głosy pojawiały się także na Twitterze i Facebooku Orange Polska.

Jak wynikało z relacji użytkowników, w niektórych częściach kraju miały również występować utrudnienia w wykonaniu połączeń głosowych.

Orange odpowiada

O awarię postanowiliśmy zapytać przedstawicieli operatora.

Maria Piechocka z biura prasowego Orange Polska w rozmowie z tvn24bis.pl potwierdziła, że problemy występowały. - Jeszcze nie mogę powiedzieć, co jest przyczyną tej awarii, natomiast potwierdzamy, że są utrudnienia w dostępie do internetu mobilnego - powiedziała nam przed 18.00.

Jak dodała, usługi głosowe i SMS-y działają prawidłowo.

- Jeszcze nie znam terminu usunięcia awarii, robimy wszystko, żeby było to jak najszybciej - zapewniła Piechocka, jednocześnie wskazując, że utrudnienia "można odczuć niemal w całym kraju".

Około godziny 19.00 przedstawicielka Orange Polska poinformowała, że "sytuacja stabilizuje się". - Stopniowo przywracana jest dostępność usług mobilnego internetu w Orange - dodała Piechocka.

Późnym wieczorem awaria została całkowicie usunięta. - Wszyscy klienci mają już dostęp do wszystkich usług - poinformował Piechocka w czwartek rano.

Nie poinformowała, co było przyczyną problemów.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (7)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze
AborygenMiejscowy
telekomunikacja miała zawsze znamiona kiepskiej firmy - jak widać constans
  • 1
  • 3
  • zgłoś naruszenie
zamknij
LEA2
  • 2
  • 1
  • zgłoś naruszenie
zamknij
motorniczy_4160
Może to jakiś cyberatak?
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane