• rozwiń
    • WIG20 2357.58 -0.03%
    • WIG30 2681.80 -0.10%
    • WIG 59783.69 -0.14%
    • sWIG80 10930.66 -0.52%
    • mWIG40 4056.42 -0.36%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 14:36

Dostosuj

Temat: Gospodarka

Problemy kantoru internetowego. Klienci się skarżą, jest wniosek o restrukturyzację

Internetowe kantory. Sposób na duże oszczędności Odtwórz: Internetowe kantory. Sposób na duże oszczędności
Internetowe kantory. Sposób na duże oszczędności "Źródło: TVN24 Biznes i Świat"

Klienci Fritz Exchange, czyli jednego z największych kantorów internetowych w Polsce, skarżą się na duże opóźnienia w przelewach. Część z nich nie może też odzyskać wpłaconych pieniędzy. Spółka tłumaczy problemy "awarią systemu informatycznego". Firma jednocześnie złożyła wniosek o restrukturyzację.

Pierwsze sygnały o problemach z odzyskaniem pieniędzy i dużych opóźnieniach w przelewach otrzymaliśmy od klientów Fritz Exchange na początku sierpnia. O problemy, na które skarżą się jej klienci, kilkakrotnie zapytaliśmy spółkę, ale dotąd nie odpowiedziała na nasze zapytania.

Problemy

Teraz o sprawie napisała "Rzeczpospolita". W artykule dziennika czytamy, że kantor internetowy Fritz Exchange ma spore kłopoty, a razem z nią rzesza klientów, którzy chcieli zaoszczędzić na tańszym niż w bankach internetowym przewalutowaniu oszczędności.

Jednak zamiast oszczędności wielu z nich ma dziś problem i nie może odzyskać wpłaconych firmie pieniędzy. Działaniom Fritz Exchange przyjrzała się Komisja Nadzoru Finansowego i nakazała firmie m.in. zaprzestanie zawierania nowych umów i transakcji.

Restrukturyzacja

KNF zobowiązał spółkę do bezwarunkowego zwrotu pieniędzy klientom i poinformowanie ich o aktualnej sytuacji. Zarząd Fritz Exchange 24 sierpnia poinformował na swojej stronie internetowej, że "wszystkie zalecenie KNF wprowadza w życie ze skutkiem natychmiastowym".

Następnego dnia spółka skierowała do krakowskiego sądu wniosek o restrukturyzację, aby "poprawić sytuację finansową i zaspokoić roszczenia klientów w zakresie niezrealizowanych transakcji płatniczych". Mimo to klienci m.in. na specjalnie powstałej grupie na Facebooku skarżą się, że wciąż nie odzyskali swoich pieniędzy.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane