• rozwiń
    • WIG20 2188.24 +0.40%
    • WIG30 2481.46 +0.42%
    • WIG 57863.03 +0.42%
    • sWIG80 11638.04 +0.42%
    • mWIG40 3734.43 +0.52%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Wystawili złą opinię o hotelu w serwisie TripAdvisor. Dostali 100 funtów kary

Wystawili złą opinię o hotelu w serwisie TripAdvisor. Dostali 100 funtów kary
Foto: Shutterstock Foto: Wystawili komentarz o hotelu w serwisie TripAdvisor. I za "zgniłą i śmierdzącą norę" dostali 100 funtów kary

Dodatkowe 100 funtów musieli zapłacić goście hotelu Broadway w brytyjskim mieście Blackpool. Wszystko przez to, że para negatywnie oceniła kurort w serwisie TripAdvisor.

Ton i Jan Jenkinson spędzili jedną noc w Broadway Hotel. Byli rozczarowani poziomem obsługi i pokojem, w którym zostali zakwaterowani. Goście postanowili ocenić hotel w serwisie TripAdvisor, w którym użytkownicy z całego świata opisują swoje wrażenia m.in. z miejsc, które odwiedzili, czy właśnie hoteli.

Zgniła nora?

Para, która nocowała w Broadway Hotel napisała w komentarzu oceniającym hotel z Blackpool, że to "zgniła i śmierdząca nora". A karta kredytowa gości została obciążona 100 funtami przez właściciela hotelu. Ten uważa bowiem, że ma prawo pobierać opłatę za negatywny komentarz o swojej działalności.

Gdy para zapytała o naliczoną karę, właściciel hotelu stwierdził, że goście wcześniej nie zgłaszali żadnych uwag, co do jakości usług. Odsyła też do regulaminu obiektu, w którym jest napisane: "Pomimo faktu, że nasi klienci kochają nasz hotel, twoi znajomi i rodzina mogą go nie polubić. Za każdą negatywną opinię napisaną na temat naszego hotelu na jakiejkolwiek stronie naliczamy maksymalnie 100 funtów".

Zamykanie ust?

Para pochodzące z brytyjskiego Whitehaven zgłosiła całą sprawę do odpowiedniego urzędu, który wszczął śledztwo. Urzędnicy uważają, że hotel mógł naruszyć przepisy i stosować nieuczciwe praktyki handlowe.

Zdaniem miejscowego radnego Johna McCreesha władze hotelu nie mają prawa naliczać takiej opłaty. - To skandaliczne zachowanie i atak na wolność słowa. Para twierdzi, że wystawiła uczciwą opinię i ma do tego prawo. Właściciele hoteli powinni skupić się na dostarczaniu usług dobrej jakości, a nie zamykaniu ust wymagającym gościom - uważa McCreesh.

Opinie innych

Na stronie TripAdvisor obecnie jest 256 opinii o hotelu Broadway Hotel z Blackpool. Zdecydowana większość, bo 147 gości oceniło hotel jako "okropny" i 27 kolejnych jako "zły". Tylko 17 podróżników oceniło, że hotel jest "doskonały", a kolejne 35 jako "bardzo dobry".

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane