• rozwiń

Wydawca "GW" ucierpi najbardziej?

Wydawca "GW" ucierpi najbardziej?
Foto: sxc.hu Foto: Jednym z cierpiących sektorów jest reklama outdoorowa

Szykuje się trudny rok dla branży reklamowej. Według szacunków maklerów, z którymi rozmawiał "Parkiet", w pierwszym kwartale wydatki na reklamę spadły o 2 do 5 proc.

Specjaliści z pięciu domów maklerskich, z którymi rozmawiała gazeta (DI BRE, Ipopema Securities, DM IDM, ING Securities i KBC Securities), oszacowali, że w I kwartale wydatki na reklamę w Polsce skurczyły się rok do roku od 2 proc. do 5 proc.

Ofiarą Agora

Zdaniem ekspertów, w tej sytuacji najmocniej ucierpi koncern medialny Agora. Spółka czerpie bowiem przychody głównie z segmentów mocno spadkowych, jak prasa, radio i outdoor - pisze "Parkiet".

- Będzie na nie miała wpływ także spadająca sprzedaż egzemplarzowa "Gazety Wyborczej" - zauważa Piotr Grzybowski, analityk DI BRE.

ŁUD/mtom/k

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane