• rozwiń
    • WIG20 2164.75 -0.41%
    • WIG30 2451.42 -0.51%
    • WIG 57024.61 -0.48%
    • sWIG80 11449.24 -0.03%
    • mWIG40 3636.71 -0.92%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

TVN24 i tvn24.pl znów wśród najczęściej cytowanych mediów

TVN24 i tvn24.pl znów wśród najczęściej cytowanych mediów
Foto: TVN24.pl Foto: Stacja TVN24 - najbardziej opiniotwórcza telewizja marca

Niezmiennie stacja TVN24 i portal tvn24.pl są w czołówce swoich kategorii najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, który przedstawił wyniki marcowych badań. Pierwsze trzy miejsca na liście wszystkich opiniotwórczych mediów zajęły "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita" i RMF FM.

W marcu media cytowały głównie sprawy związane z polską polityką oraz gospodarką i ekonomią. Ożywioną dyskusję wzbudziły także tematy poświęcone sprawie podwyższenia wieku emerytalnego, tajnych więzień CIA. Szeroko komentowano przypadek Madzi z Sosnowca, katastrofę kolejową pod Szczekocinami i likwidację Funduszu Kościelnego.

Wśród stacji telewizyjnych najczęściej cytowano informacje z TVN24 (255 wzmianek). Drugie miejsce z 186 cytowaniami zajął TVN, dalej kolejno TVP2 (48), TVP Info (37) i po 19 cytatów - TVN CNBC i TVP 1.

Remis tvn24.pl i onet.pl

Pierwsze miejsce spośród opiniotwórczych portali zajęły ex aequo tvn24.pl i onet.pl z 65 odniesieniami. Na tvn24.pl powoływano się głównie w związku z katastrofą pod Szczekocinami, a za onet.pl inne media przytaczały fragmenty wywiadu z arcybiskupem Michalikiem, w którym poruszano kwestię likwidacji Funduszu Kościelnego,

Wśród tytułów prasowych najczęściej cytowano "Gazetę Wyborczą" (880 razy), "Rzeczpospolitą" (562) i "Dziennik Gazetę Prawną" (307).

Z kolei najbardziej opiniotwórczymi tygodnikami i dwutygodnikami w marcu okazały się kolejno: "Wprost", "Uważam Rze" i "Newsweek". Jeśli chodzi o stacje radiowe, najczęściej powoływano się na RMF FM, Radio Zet i TOK FM.

Raport Marzec 2012

Zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów oparto na analizie 51 084 przekazów medialnych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1-31 marca 2012 roku. Instytut Monitorowania Mediów bada blisko 900 tytułów prasowych, 36 stacji telewizyjnych, 67 rozgłośni radiowych oraz polskie zasoby Internetu. Od 1 lutego 2010 roku IMM monitoruje media społecznościowe: Facebooka, Twittera, Blipa i Goldenline.

pk//gak/k

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane