• rozwiń
    • WIG20 2200.95 +0.54%
    • WIG30 2501.93 +0.53%
    • WIG 58144.64 +0.45%
    • sWIG80 11589.85 +0.23%
    • mWIG40 3798.73 +0.05%

Ostatnia aktualizacja: 2019-09-13 17:15

Dostosuj

TVN24 i tvn24.pl niezmiennie opiniotwórcze

TVN24 i tvn24.pl niezmiennie opiniotwórcze
Foto: TVN24 Foto: TVN24 była najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną

TVN24 w styczniu była po raz kolejny najczęściej cytowaną stacją telewizyjną - wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Wśród portali internetowych tvn24.pl zajął drugie miejsce za serwisem money.pl. Najbardziej opiniotwórcze spośród wszystkich mediów okazały się tradycyjnie gazety.

Na szczycie styczniowego rankingu znalazła się "Rzeczpospolita": inne media cytowały ją dokładnie 867 razy. Na drugim miejscu uplasowała się "Gazeta Wyborcza" z wynikiem 622 powołań. Trzecia lokata należy do "Dziennika Gazety Prawnej", na którego publikacje inne media powoływały się 375 razy.

Na czwartym miejscu uplasowała się stacja telewizyjna TVN24, odnotowując 325 powołań. TVN24 była jednocześnie najczęściej cytowaną stacją telewizyjną, wyprzedzając TVN (105 powołań) i TVP Info (36).

W internecie najczęściej w styczniu cytowano money.pl - 55 razy. Na drugim miejscu ex aequo uplasowały się tvn24.pl, onet.pl i gazeta.pl - po 51 powołań.

Wśród rozgłośni radiowych królował RMF FM (298 cytatów), który wyprzedził Radio ZET (211) i TOK FM (120).

Z kolei spośród tygodników i dwutygodników najczęściej powoływano się na "Newsweek" (177 razy), "Wprost" (119) i "Politykę" (72). Najbardziej opiniotwórczym miesięcznikiem były natomiast "Perspektywy" (127 cytowań).

O tym się mówiło

Z raportu IMM wynika, że w styczniu media cytowały inne media głównie w kontekście doniesień w sprawie katastrofy pod Smoleńskiem oraz informacji ekonomicznych. W ścisłym kręgu zainteresowań mediów były również: sprawa ACTA, strzał prokuratora Przybyła i kontrowersje wokół ustawy refundacyjnej.

Analizę przeprowadzono na podstawie 5371 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1–31 stycznia 2012 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1,  PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC). Analiza nie obejmuje przeglądów prasy.

bgr/k

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane