• rozwiń
    • WIG20 2148.53 -0.53%
    • WIG30 2431.70 -0.47%
    • WIG 56647.08 -0.44%
    • sWIG80 11477.60 +0.27%
    • mWIG40 3613.37 -0.44%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

TVN znów wyróżniona

TVN znów wyróżniona
Foto: tvn Foto: TVN wyróżniony

TVN po raz kolejny wciąż najpopularniejszą marką telewizyjną w Polsce. Stacja po raz kolejny okazała się bezkonkurencyjna w II edycji rankingu „Top Marka” organizowanym przez Press-Service Monitoring Mediów oraz miesięcznik "Press".

W rankingu wyłoniono 50 najpopularniejszych marek z dziesięciu wiodących na rynku polskim branż: motoryzacyjnej, telewizyjnej, bankowej, telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, radiowej, sieci handlowych, artykułów spożywczych, producentów IT oraz telefonii komórkowej. Medialnymi liderami poszczególnych sektorów zostali: BMW, TVN, PKO BP, Plus GSM, Allianz, RMF FM, Tesco, Coca-Cola, Intel i Nokia.

O poszczególnych markach prasa pisała najczęściej w związku z ich produktami. Wyjątkiem jest na tym tle branża spożywcza. W tym przypadku dziennikarze znacznie chętniej interesowali się eventami niż produktami. Z kolei sieci handlowe gościły na łamach prasy najczęściej z powodu promocji cenowych. Stacje telewizyjne i radiowe budowały swój wizerunek w oparciu o znane osobowości. Doniesienia medialne na temat branży telekomunikacyjnej zdominowała walka konkurencyjna pomiędzy operatorami.

Analizie poddano ponad 300 tys. materiałów prasowych z ponad tysiąca tytułów ogólnopolskich i regionalnych w okresie od czerwca 2008 do lipca 2009.

bgr ram/k

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane