• rozwiń

TVN pomoże Ci w sklepie

TVN pomoże Ci w sklepie
Foto: Shopping TV Foto: Fragment materiału na kanale Shopping TV

Od lutego materiały filmowe przygotowane przez Agencję TVN, można oglądać na ekranach rozmieszczonych w sklepach i punktach usługowych takich sieci handlowych jak Tesco, Alma czy Piotr i Paweł. Pierwszym wspólnym projektem Agencji TVN, TVN Media i spółki Call2Action, która jest właścicielem ekranów, jest uruchomienie dwóch kanałów telewizji konsumenckiej: Shopping TV i Wait TV.

Jak zaznaczył Michał Maciuk, członek zarządu Call2Action, "każdy z partnerów zapewnia unikalne know-how, dlatego spółka jest pewna, że to przedsięwzięcie będzie sukcesem". - Powstanie telewizji konsumenckiej to przełom w polskiej branży reklamy i mediów. Naszym celem jest zbudowanie nowej kategorii na rynku, wyznaczanie trendów oraz rozwój niezagospodarowanego jeszcze obszaru, jakim jest telewizja konsumencka - powiedział.

Powstanie telewizji konsumenckiej to przełom w polskiej branży reklamy i mediów. Naszym celem jest zbudowanie nowej kategorii na rynku, wyznaczanie trendów oraz rozwój niezagospodarowanego jeszcze obszaru, jakim jest telewizja konsumencka

Michał Maciuk, członek zarządu Call2Action

Nowe medium

W ramach współpracy spółka Call2Action udostępnia nośniki multimedialne, zlokalizowane w delikatesach Alma, supermarketach Piotr i Paweł oraz hipermarketach Tesco. Z prezentowanym na nich przekazem będzie mogło zapoznać się ok. 7,1 mln osób powyżej 18. roku życia, choć w założeniu zasięg ten ma być stale zwiększany.

Do zadań Agencji TVN należy natomiast dostarczanie filmów wideo do obydwu kanałów. Na potrzeby projektu newsroom produkuje codziennie ok. 20 minut newsowych klipów wideo dla kanału Wait TV oraz kilkanaście minut klipów redakcyjnych dla Shopping TV. Materiały newsowe do Wait TV pochodzą z platformy x-news.pl, gdzie codziennie publikowanych jest kilkadziesiąt wideo depesz, dotyczących najważniejszych wydarzeń politycznych, społecznych, gospodarczych oraz sportowych. Klipy te powstają na podstawie materiałów źródłowych stacji TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN Meteo, nSport, portalu tvn24.pl, CNN Newsource oraz innych partnerów Agencji TVN. Jeśli chodzi o materiały do kanału Shopping TV, agencja przygotowuje je na podstawie zasobów redakcyjnych i archiwalnych stacji Grupy TVN.

- Na potrzeby projektu powołany został w Agencji TVN specjalny zespół, który przygotowuje kontent sprofilowany pod potrzeby odbiorców telewizji konsumenckiej. Źródłem materiałów są stacje newsowe będące liderami na rynku w Polsce i na świecie, możemy więc zagwarantować, że stworzymy atrakcyjny program. Tym projektem rozpoczynamy nowy etap działalności, związany z wyspecjalizowana produkcją kontentu na nośniki Digital Signage. Stopniowo będziemy poszerzać naszą ofertę o zasoby własne i partnerów zewnętrznych agencji – zapewnił Tomasz Nabakowski, dyrektor Agencji TVN.

Źródłem materiałów są stacje newsowe będące liderami na rynku w Polsce i na świecie, możemy więc zagwarantować, że stworzymy atrakcyjny program. Tym projektem rozpoczynamy nowy etap działalności, związany z wyspecjalizowana produkcją kontentu na nośniki Digital Signage.

Tomasz Nabakowski, dyrektor Agencji TVN

Z kolei TVN Media zajmuje się pozyskiwaniem reklamodawców.

Pomocne i atrakcyjne

W ramówce kanału Shopping TV, emitowanego na ekranach umieszczonych w halach sklepowych, znajdują się materiały dotyczące m.in. zdrowia, urody, stylu życia oraz materiały reklamowe i promocyjne. Kanał ma pomóc konsumentom robiącym zakupy w podjęciu decyzji odnośnie oferowanych produktów oraz uatrakcyjnić im czas spędzony w sklepie.

Z kolei ekrany, na których emitowany jest Wait TV, umieszczone są przy kasach sklepowych. Jest to aktualizowany na bieżąco kanał newsowy z najważniejszymi informacjami z Polski i ze świata z prognozą pogody, kalendarium, informacjami biznesowymi oraz materiałami reklamowymi. Ma on uatrakcyjniać czas, spędzany przez klientów w kolejce.

Wyświetlane treści podyktowane są zainteresowaniem i potrzebami klientów. - Z naszego doświadczenia wiemy, że konsumenci robiący zakupy poszukują na nośnikach multimedialnych użytecznych dla nich informacji. Jak pokazały badania Millward Brown SMG/KRC, przeciętnie klient spędza w kolejce do kasy 8,25 minut. Dzięki oglądaniu Wait TV czas ten upływa mu szybciej i przyjemniej, a prezentowane reklamy nie są odbierane jako nachalne, tylko pomocne - podkreślił Maciuk.

dp/tr

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane