• rozwiń
    • WIG20 2164.75 -0.41%
    • WIG30 2451.42 -0.51%
    • WIG 57024.61 -0.48%
    • sWIG80 11449.24 -0.03%
    • mWIG40 3636.71 -0.92%

Ostatnia aktualizacja: 2019-10-18 17:15

Dostosuj

TVN najmocniejszą marką medialną w Polsce

TVN najmocniejszą marką medialną w Polsce
Foto: G. Szymański Foto: Marek Szafarz, dyrektor Działu Marketingu TVN z dyplomem dla najsilniejszej marki medialnej

TVN jest najmocniejszą marką medialną w Polsce – wynika z jubileuszowej, dziesiątej edycji Rankingu Polskich Marek, który publikuje dziennik „Rzeczpospolita". Telewizja TVN została uznana za najmocniejszą markę w kategorii „media i wydawnictwa”. Drugie miejsce zajął Polsat, a trzecie RMF FM.

W zestawieniu znalazły się jeszcze TVN24 (pozycja 7.) oraz TVN7 (11.).

W komentarzu do rankingu podkreślano znaczenie najwyższej pozycji TVN w zestawieniu w kontekście trudnych dla sektora mediów czasów kryzysu. Doceniono skuteczną strategię stacji polegającą na kontynuacji dobrze sprawdzających się formatów (m.in. "Masterchefa", "Perfekcyjnej pani domu" czy "Kuchennych rewolucji") przy jednoczesnych inwestycjach w programowe nowości.

Skutecznie realizowana koncepcja

Według autorów rankingu do sukcesu TVN przyczyniła się umiejętnie i skutecznie realizowana koncepcja pozyskiwania oraz kreowania własnych gwiazd, których obecność na antenie TVN zapewnia stacji sukcesy także na rynku reklamowym.

Zwrócono również uwagę na to, iż na popularność marki TVN wpływają także działania podejmowane w internecie, tj. konsekwentna rozbudowa serwisu wideo na żądanie TVN Player w oparciu o własne produkcje TVN.

"Powód do satysfakcji"

Zwycięstwo TVN i pozycja najsilniejszej marki medialnej w Polsce to dla nas powód do ogromnej satysfakcji. Jak silną polską marką jest TVN pokazuje też jednak to, iż nie jest to jednorazowy laur, ale długoletnia obecność na szczycie zestawienia.

Marek Szafarz, dyrektor Działu Marketingu TVN

- Zwycięstwo TVN i pozycja najsilniejszej marki medialnej w Polsce to dla nas powód do ogromnej satysfakcji. Jak silną polską marką jest TVN pokazuje też jednak to, iż nie jest to jednorazowy laur, ale długoletnia obecność na szczycie zestawienia. Wygrywamy po raz dziewiąty w dziesięcioletniej historii rankingu, co świadczy o  wypracowanej przez nas kompetencji zarządzania produktem telewizyjnym i marką mimo zmieniającego się otoczenia oraz coraz liczniejszej i intensywniejszej konkurencji w branży medialnej - podkreślił Marek Szafarz, dyrektor Działu Marketingu TVN.

Ranking polskich marek 2013 został sporządzony na podstawie badań konsumentów, które na zlecenie dziennika "Rzeczpospolita" przeprowadziła firma Millward Brown SMG/KRC.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane