• rozwiń
    • WIG20 2325.16 +2.13%
    • WIG30 2669.62 +2.08%
    • WIG 59936.46 +1.83%
    • sWIG80 11642.53 +0.69%
    • mWIG40 4064.68 +1.34%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

TVN najmocniejszą i najcenniejszą marką medialną w Polsce

TVN najmocniejszą i najcenniejszą marką medialną w Polsce
Foto: TVN Foto: TVN to najmocniejsza i najcenniejsza marka medialna w Polsce

TVN została uznana za najmocniejszą i najcenniejszą markę medialną w Polsce – wynika z rankingu dziennika "Rzeczpospolita". Wyróżnienie firma otrzymała po raz ósmy.

W opublikowanym przez dziennik "Rzeczpospolita" rankingu mocy marek, telewizja TVN została uznana za najmocniejszą markę w kategorii "media i wydawnictwa". Tytuł ten otrzymała już po raz ósmy w dziewięcioletniej historii rankingu. TVN została doceniona za siłę swojej marki, jej postrzeganą wartość, prestiż, jakość i świadomość marki. W zestawieniu znalazły się jeszcze cztery inne marki z Grupy TVN – TVN24 (pozycja 8.), Onet.pl (10.), TVN7 (12.), platforma n (21.).

Na drugim miejscu w kategorii "media i wydawnictwa" znalazł się Polsat, na trzecim RMF FM, na czwartym - Radio Zet, a na piątym - TVP1.

Najcenniejsza marka medialna

W rankingu "Rzeczpospolitej" porównano również polskie marki według ich wartości. TVN została uznana za najcenniejszą markę spośród firm medialnych i 10. najcenniejszą markę w Polsce. Wartość marki TVN wyceniono na 827,8 mln zł. W ogólnym zestawieniu znalazły się jeszcze cztery inne marki z Grupy TVN – platforma n (pozycja 69.), TVN24 (84.), Onet.pl (91.), TVN7 (152.).

- Zwycięstwo TVN to dla nas bardzo dobra wiadomość, a cieszy nas tym bardziej, że w obecnym, cyfrowym świecie walka toczy się już nie pomiędzy trzema głównymi kanałami telewizyjnymi, a pomiędzy setkami medialnych marek działających na polskim rynku. Silna i stabilna pozycja TVN to dowód, że działania które podejmujemy, są dobrze oceniane przez naszych widzów - powiedział Marek Szafarz, Dyrektor Działu Marketingu Grupy TVN.

Ranking polskich marek 2012 został sporządzony na podstawie badań konsumentów, które na zlecenie dziennika "Rzeczpospolita" przeprowadziła firma Nielsen. W tym roku poddano dokładnej ocenie 330 marek o łącznej wartości ponad 57 mld zł.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane