• rozwiń
    • WIG20 2208.54 -0.16%
    • WIG30 2497.43 -0.11%
    • WIG 57950.18 -0.06%
    • sWIG80 11410.26 -0.38%
    • mWIG40 3665.88 +0.46%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

TVN najlepszą marką medialną

TVN najlepszą marką medialną
Foto: tvn Foto: TVN coraz droższy

TVN jest najdroższą medialną marką w Polsce, a w ogólnym zestawieniu marek awansowała w tym roku z 8. na 7. miejsce - wynika z najnowszego rankingu "Rzeczpospolitej". W rankingu marek medialnych na ósmym miejscu znalazł się TVN24, na 14. - TVN Siedem, na 26. - Onet.pl, a na 33. - platforma cyfrowa "n".

Jak wyliczyła "Rz", marka TVN była warta w 2010 roku prawie 1,33 mld zł - o 21 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrost pozwolił na awans z ósmej na siódmą pozycję w rankingu ogólnym. W rankingu marek medialnych TVN jest już po raz kolejny na pierwszym miejscu.

Prosto i skutecznie

- Sposób na sukces TVN jest prosty - z jednej strony stawia na sprawdzone pozycje, takie jak programy rozrywkowe "Taniec z Gwiazdami", "Mam Talent!", "Milionerzy", oraz serial "Na Wspólnej"., ale z drugiej nie rezygnuje z nowoczesności. W jesiennej ramówce jest to choćby program rozrywkowy "Top Model. Zostań modelką" - czytamy w komentarzu redakcyjnym "Rz" do rankingu. Jego autor zwraca tez uwagę na zwiększający się systematycznie udział TVN w grupie docelowej (16-49 lat), który w październiku wyniósł już 21,3 proc. przy niezmienionym i wciąż dużo niższym od konkurencji zasięgu.

W ogólnym rankingu najdroższych marek pierwsze pięć miejsc nie zmieniło się. Są to: Orlen (3,8 mld zł), PKO Bank Polski (2,65 mld zł), PZU (2,83 mld zł), TP SA (1,8 mld zł) i Era (1,48 mld zł).

mkg//gak

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane