• rozwiń
    • WIG20 2208.54 -0.16%
    • WIG30 2497.43 -0.11%
    • WIG 57950.18 -0.06%
    • sWIG80 11410.26 -0.38%
    • mWIG40 3665.88 +0.46%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

TVN i Canal+ rozpoczynają współpracę w ramach biura reklamy

TVN i Canal+ rozpoczynają współpracę w ramach biura reklamy
Foto: TVN 24 Foto: Firmy zacieśniają współpracę

Od stycznia przyszłego roku należące do Grupy TVN biuro reklamy Premium TV będzie sprzedawało czas reklamowy wszystkich kanałów z rodziny CANAL+. To wynik porozumienia, o podpisaniu którego poinformowała dziś TVN.

Jak poinformował rzecznik TVN, rozmowy w sprawie reprezentacji handlowej kanałów CANAL+ Cyfrowego były prowadzone od sierpnia 2012 roku.

- Premium TV zaoferowało nam najbardziej korzystną, zdywersyfikowaną, kompleksową i innowacyjną ofertę. Profesjonalny zespół menedżerów dedykowanych do obsługi naszych kanałów, doskonale znających rynek, mających doświadczenie zarówno w pracy po stronie domów mediowych, jak i samych mediów, stanowi gwarancję dobrej zespołowej współpracy i efektywnego wykorzystania wartości naszych marek przy sprzedaży reklam, ofertach sponsorskich i projektach specjalnych na wymagającym i mocno konkurencyjnym dziś rynku – oceniła prezes CANAL+ Cyfrowego Beata Mońka.

Ekskluzywna współpraca

Z rozpoczętej współpracy zadowolony jest też Markus Tellenbach, Prezes TVN. - Bardzo się cieszę z decyzji CANAL+ o podjęciu ekskluzywnej współpracy z Premium TV. Jest to potwierdzenie doskonałej jakości usług, które Premium TV oferuje swoim partnerom – podkreślił.

Szef Premium TV Andrzej Karasowski zwrócił uwagę, że rozpoczęcie współpracy to kolejny krok pozwalający wzmocnić i rozwinąć ofertę spółki dla klientów i domów mediowych. - Stacje CANAL+ Cyfrowego charakteryzują się bardzo wysoką jakością programową i odpowiednim dopasowaniem do grup najbardziej pożądanych przez reklamodawców. Dzięki silnemu sprofilowaniu stacje CANAL+ Cyfrowego wzmocnią nasze produkty demograficzne – pakiety kobiece i męskie. Pozwolą także na stworzenie najsilniejszej zasięgowo oferty skierowanej do grup dziecięcych – powiedział Karasowski.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane