• rozwiń

Spór na szczycie rozgrzewa widzów

Spór na szczycie rozgrzewa widzów
Foto: tvn Foto: Spór między premierem i prezydentem przyciągnął przed ekrany TVN24 rekordową liczbę widzów

Kompetencyjny konflikt dwóch najważniejszych osób w naszym kraju przyciągnął przed telewizory rekordową liczbę widzów. A ci spośród kanałów informacyjnych wybierali przede wszystkim TVN24. W środę, w kulminacyjnym momencie sporu, stację oglądało 785 tys. osób.

15 października dobowy udział TVN24 wzrósł do 5,12 proc., czyli 278 tys. widzów (2,75 proc. przed tygodniem), a TVP Info do 4,19 proc. - 228 tys. (3,92 proc. przed tygodniem). Tego dnia oglądalność Polsat News wynosiła 9,6 tys. widzów (0,18 proc.), a Superstacji 13,7 tys. (0,25 proc.).

Rekordowe wyniki odnotował przede wszystkim kanał TVN24. W kulminacyjnym momencie stację oglądało 785 tys. osób, co zapewniło jej 10,11 proc. udziału w całym rynku telewizyjnym.

Stacja TVN24 przez cały dzień komentowała i nadawała relacje ze szczytu UE w Brukseli. Programy zostały dopasowane do tego wydarzenia - specjalne wydania miały: „Polska i świat” (oglądalność: 485 tys. widzów), „Skaner Polityczny” (489 tys.) oraz „Fakty po Faktach”, w  których padł rekord oglądalności - 687 tys. widzów. Gośćmi Justyny Pochanke byli szef gabinetu politycznego premiera Sławomir Nowak oraz były prezydent Aleksander Kwaśniewski.

A co na to prezydent?

Wieczorem wywiadu Monice Olejnik udzielił prezydent Lech Kaczyński - najgorętsze nazwisko tego dnia. „Kropka nad i” z Brukseli miała drugi wynik w historii nadawania programu - 778 tys. widzów  (rekord - 968 tys. - należy do audycji z Andrzejem Lepperem z 9 lipca 2007, w tym dniu Lepper został zdymisjonowany).

TVN24 - 5,12%
TVP Info - 4,19%

wirtumedia

Pomimo meczu Polska-Słowacja, nadawanego w TVP1, bardzo dobre wyniki odnotowało także specjalne, wydłużone wydanie "Magazynu 24 godziny" (514 tys.) oraz "Szkła kontaktowego" (562 tys.).

W środę w zasięgu ogólnopolskim TVN24 był piątą najchętniej oglądaną stacją telewizyjną - po TVP1, TVN, TVP2 i Polsacie. Wśród odbiorców kablowych i satelitarnych - czwartą (za Polsatem), zaś w swoim zasięgu technicznym – trzecią - po TVN i TVP1.

TVP Info goni

Wśród najpopularniejszych programów TVP Info znalazły się: "Minął dzień" (716 tys. widzów; 5,55 proc. udziału w rynku) oraz "Telekurier" (694 tys. widzów, 4,25 proc. udziału). W zasięgu ogólnopolskim TVP Info była szóstą najchętniej oglądaną stacją telewizyjną (po TVP 1, TVN, TVP 2, Polsacie i TVN 24).

kap/mlas

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane