• rozwiń
    • WIG20 2102.23 +1.85%
    • WIG30 2406.14 +1.71%
    • WIG 56035.15 +1.46%
    • sWIG80 11616.48 +0.39%
    • mWIG40 3778.54 +0.59%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Sieć omotała telewizję

Sieć omotała telewizję
Foto: TVN24.pl Foto: Na reklamę w sieci brytyjscy reklamodawcy wydali w I kwartale 1,75 mld funtów

Internet cieszy się większym powodzeniem u reklamodawców niż telewizja? To możliwe. W I kwartale tego roku na reklamy w sieci wydano w Wielkiej Brytanii 1,75 miliarda funtów. W tym czasie na spoty telewizyjne poszło 1,64 mld. To pierwszy taki przypadek na świecie - pisze portal money.pl.

Dziennik "Daily Telegraph" podał, że nakłady na reklamę w internecie wzrosły o 4 proc w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku. Stanowią one aktualnie 23,5 proc. rynku.

Wzrostowi nakładów na promocję w sieci towarzyszy spadek wydatków na reklamę w ogóle. Brytyjska recesja spowodowała, że zmniejszyły się one o 16 proc. w I kwartale tego roku. Telewizyjne nakłady zmalały natomiast o 17 proc.

Brytyjscy eksperci przewidują, że pieniądze inwestowane przez reklamodawców w internecie będą coraz większe. Wkrótce przekroczą one barierę 30 procent rynku. Jednak aż 60 procent pieniędzy przeznaczonych na reklamę internetową to część wydana na reklamę w wyszukiwarkach.

ram/k

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane