• rozwiń

Temat: Internet

Reklamy w internecie. Irytują, ale są warte 2,5 mld złotych

"Rosjanie nie wyjdą na ulice. Putin nie ma się czego obawiać" Odtwórz: "Rosjanie nie wyjdą na ulice. Putin nie ma się czego obawiać"
"Rosjanie nie wyjdą na ulice. Putin nie ma się czego obawiać" "Źródło: TVN24 BiS"

Reklamodawcy poszukują mniej irytujących i bardziej efektywnych form promocji w sieci. Wartość rynku internetowej reklamy szacowana jest na 2,5 mld złotych – informuje "Puls Biznesu".


- Internet przypomina dziś gigantyczny bazar, sprzedawcy próbują zachęcić nas do kupna produktów, którymi nie jesteśmy zainteresowani, i robią to w dodatku w bardzo nachalny sposób - przyznaje Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.

Nietolerowane

Ranking najbardziej denerwujących rodzajów reklam wygrywają wyskakujące banery i reklamowe filmy wideo. Z raportu portalu interaktywnie.com wynika, że nie toleruje ich odpowiednio 94 proc. i 75 proc. badanych.

Marketerzy skłaniają się więc w kierunku takich form reklamowych, które umożliwiają dotarcie do grupy docelowej rzeczywiście zainteresowanej daną usługą czy produktem. Coraz częściej stosują tzw. reklamę osobistą, opartą na analizie potrzeb klientów.

Jej znaczenie będzie z pewnością nadal rosło i format ten zdominuje w przyszłości rynek reklamy internetowej - uważa Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający na Europę Środkową i Wschodnią w Sociomantic Labs.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane