• rozwiń
    • WIG20 2164.75 -0.41%
    • WIG30 2451.42 -0.51%
    • WIG 57024.61 -0.48%
    • sWIG80 11449.24 -0.03%
    • mWIG40 3636.71 -0.92%

Ostatnia aktualizacja: 2019-10-18 17:15

Dostosuj

Reklama ożyje za dwa lata

Reklama ożyje za dwa lata
Foto: sxc.hu Foto: Wzrost na rynku reklamy - dopiero w 2011 r.

W przyszłym roku rynek reklamy się ustabilizuje, natomiast w 2011 może nastąpić już wzrost - przewiduje, w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl, prezes ZenithOptimedia Jakub Potrzebowski. Według niego, wciąż niedocenianym przez reklamodawców medium jest internet.

W opinii Potrzebowskiego, do końca roku utrzyma się 6 proc. spadek wydatków reklamowych przyrównując rok do roku. Natomiast w 2011 roku rynek reklamowy czeka znaczne odbicie - nawet 8-procentowy wzrost.

Kto stracił najwięcej, kto najmniej

Potrzebowski przypomniał, że kryzys dotknął wszystkie nośniki reklamy. Jednak najbardziej ucierpiała ta prasowa, zarówno w dziennikach, jak i magazynach. Bardziej stabilna okazała się reklama radiowa. - To medium ma specyficzną grupę klientów, którzy bez względu na sytuację i tak będą w nim obecni - ocenił prezes ZenithOptimedia.

Natomiast najmniej kryzys dotknął pod tym względem internet. Ten nośnik jest wciąż niedoceniany przez reklamodawców. Ale sytuacja ta - zdaniem eksperta - ma się stopniowo zmieniać. W jaki sposób? Przede wszystkim - przewiduje Potrzebowski - zmieni się struktura inwestycji w internecie. Skoncentrują się one w większym stopniu na dziedzinie wyszukiwarek i serwisów społecznościowych.

mon ram

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane