• rozwiń
    • WIG20 2103.68 -0.21%
    • WIG30 2406.12 -0.16%
    • WIG 56047.39 -0.13%
    • sWIG80 11585.53 -0.05%
    • mWIG40 3753.25 -0.07%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Przez komórkę z Biedronką

Przez komórkę z Biedronką
Foto: TVN24.pl Foto: Wkrótce ruszy Tu Biedronka

Do startu na komórkowym rynku szykuje się potentat na rynku spożywczych dyskontów w Polsce - sieć Biedronka. Korzystając z nadajników Ery stanie się kolejnym operatorem wirtualnym, pod własną marką sprzedając karty SIM i doładowania.

Sieć handlowa Biedronka, należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins, ma wystartować z nowymi usługami pod nazwą "Tu Biedronka" jeszcze w styczniu. Jak pisze "Gazeta Prawna", w środę przez moment działała już infolinia nowego operatora.

Ze wstępnych informacji wynika, że "Tu Biedronka" uderzy niskimi cenami rozmów.

Tania?

Biedronka idzie w ślady konkurencji: w Polsce pierwszą siecią handlową, która stała się komórkowym operatorem był Carrefour. Jego Mova działa od kwietnia 2008 r. Za granicą swoje sieci ma m.in. Tesco. Największe sukcesy takie sieci odnoszą w Niemczech oraz Wielkiej Brytanii.

Jak oceniają analitycy duńskiej firmy doradczej Strand Consult, sieć handlowa uruchamiając usługi komórkowe korzysta na zwiększeniu lojalności klientów, optymalizuje wykorzystanie sieci dystrybucyjnej, i zyskuje lepszą marżę na sprzedaży własnej oferty niż oferty innych operatorów komórkowych. Poza tym pokazuje, że jest firmą nowoczesną - i umocnienia własną markę.

Kolejni wkrótce

Strand Consult ocenia, że w najbliższym czasie pojawią się kolejni operatorzy wirtualni związani z sieciami handlowymi, a siła ich sieci sprzedaży będzie kluczowa dla powodzenia oferty na nasyconym rynku.

Startując na polskim rynku, Carrefour Mova miał dobrą, ale nie najatrakcyjniejszą na rynku ofertę. W kolejnych miesiącach firma starała się ją poprawić, zwiększając bonusy za zakupy (darmowe minuty na rozmowy w sieci i do operatorów stacjonarnych) oraz oferując nowe usługi typu ja i rodzina (możliwość tańszego dzwonienia do kilku wybranych osób). Celem sieci jest zdobycie 100 tys. klientów w pierwszym roku działania.

//sk

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane