• rozwiń
    • WIG20 2179.53 -0.69%
    • WIG30 2471.15 -0.76%
    • WIG 57618.54 -0.70%
    • sWIG80 11589.08 -0.33%
    • mWIG40 3715.08 -0.92%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Polski wkład w TGV

Polski wkład w TGV
Foto: TVN24 Foto: Euromag wyprodukuje części do TGV

Euromag, odlewnia magnezu z Kędzierzyna - Koźla uruchomi w pod koniec roku produkcję komponentów instalowanych we francuskiej kolei TGV. Pierwszym detalem wnętrza superszybkiego pociągu produkowanym w Euromag będzie podłokietnik. Jeśli się sprawdzi, spółka wyprodukuje też inne części.

W październiku Euromag uruchomi produkcję testową podłokietników, która będzie trwać około dwóch tygodni. W tej chwili przygotowywane jest narzędzie i forma odlewu. Kontrakt z firmą Compin, która zajmuje się wystrojem wnętrza mknącego nawet 300 km\h, TGV, zakłada produkcję 20 tys. części rocznie.

Polski akcent u światowych gigantów

Produkcja elementów dla TGV to kolejne zamówienie realizowane przez odlewnię. Wcześniej na współpracę z Euromag zdecydowali się tacy giganci jak Delphi - największy producent części samochodowych na świecie, czy Makita - japoński producent profesjonalnych elektronarzędzi.

- Referencje zdobyte dzięki poprzednim projektom sprawiły, że marka Euromag staje się rozpoznawalna w europejskim środowisku odlewniczym. Cieszyć może fakt, że bardzo często to nie my musimy aktywnie szukać klienta, dla którego moglibyśmy coś odlać. Klienci dostrzegają zalety współpracy z nami i sami się do nas zgłaszają. Produkcja dla TGV to dla nas bardzo prestiżowy projekt - powiedział cytowany w komunikacie Jarosław Litwiński, prezes Euromagu.

mkg ram

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane