• rozwiń
    • WIG20 2171.75 -0.91%
    • WIG30 2464.87 -1.07%
    • WIG 57485.19 -0.98%
    • sWIG80 11656.29 +0.30%
    • mWIG40 3750.76 -1.91%

Ostatnia aktualizacja: 2019-09-20 17:15

Dostosuj

Polska warta swej ceny

Polska warta swej ceny
Foto: sxc.hu Foto: Polska turystyka warta swej ceny

Spory sukces polskiej turystyki. Nasz kraj awansował w tegorocznej edycji rankingu Country Brand Index (CBI), wskazującego podróżnikom kraje o najlepszej marce - pisze "Puls Biznesu". Zajmujemy piąte miejsce na świecie.

1. Tajlandia
2. Indie
3. Meksyk
4. Czechy
5. Polska
6. Stany Zjednoczony
7. Malezja
8. Turcja
9. RPA
10. Węgry

Debiutowaliśmy w tym badaniu w zeszłym roku jako "Wschodząca gwiazda". Teraz jesteśmy już wśród krajów "Wartych swojej ceny", zajmując w niej wysokie - piąte - miejsce. Wyprzedziliśmy Stany Zjednoczone, Malezję, Turcję, RPA i Węgry. Na pierwszym miejscu znalazła się Tajlandia.

Kategoria "Warte swojej ceny" wskazuje państwa, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze dla turystów w stosunku do poniesionych kosztów.

Najbardziej atrakcyjne

Niestety Polski nie ma w pierwszej dziesiątce krajów, które są najlepszymi w turystyce markami. Tam wielka trójka to: Australia, Kanada i Stany Zjednoczone.

Badanie CBI 2008 przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick i Future Brand - międzynarodowa firma konsultingowa, wyspecjalizowana w rozwoju marek.

//kwj

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane