• rozwiń
    • WIG20 2234.72 +0.38%
    • WIG30 2530.05 +0.26%
    • WIG 58738.93 +0.20%
    • sWIG80 11612.90 +0.22%
    • mWIG40 3733.52 -0.41%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 10:52

Dostosuj

Temat: Biznes dla Ludzi

Pokój hotelowy okazał się gorszy niż w ofercie? Blajer wyjaśnia, co zrobić

"Biznes dla Ludzi" cz.3 Odtwórz: "Biznes dla Ludzi" cz.3
Foto: Na "Biznes dla Ludzi" zaprasza Paweł Blajer | Video: "Biznes dla Ludzi" cz.3

W dzisiejszym programie "Biznes dla Ludzi" zastanawiamy się, co zrobić, gdy wykupiliśmy nocleg w hotelu, a na miejscu okazało się, że rzeczywistość mocno odbiega od tego, co hotel przedstawił w ofercie.

Jeśli pokój miał być jednoosobowy a jest dwuosobowy, należy nam się rabat w wysokości nawet 20 proc.

Powinniśmy jednak zgłosić się do obsługi hotelu, aby pokój został zamieniony. Jeśli nie mamy na to czasu, składając reklamację zażądajmy rabatu.

W każdym pokoju mu też być świeża pościel. Jeśli tak nie jest, mamy prawo domagać się od 5 do 10 proc. rabatu. A jeśli telewizor, który miał być w ofercie nie działa lub go nie ma? Rekompensata powinna wynieść od 5 do 10 proc. Z kolei za brak klimatyzacji należy nam się raba 10-20 proc.

Warto sprawdzić też czy łazienka w pokoju jest zgodna z ofertą. Jeśli mamy wannę zamiast prysznica, a był ona wyszczególniony w ofercie, należy nam się 10 proc. rabatu. Za brak ręczników rabat wynosi z kolei 5-10 proc.

Rekompensaty możemy domagać się też niezgodne z ofertą wyżywienie. A jeśli wyżywienia nie ma wcale, należy się 50 proc. rabat za każdą dobę pobytu. Co z nieświeżym posiłkiem? Rabat 20-30 proc.

"Biznes dla Ludzi" w TVN24 Biznes i Świat od poniedziałku do piątku o 18.00

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane