• rozwiń
    • WIG20 2064.12 -0.69%
    • WIG30 2365.71 -0.84%
    • WIG 55227.60 -0.73%
    • sWIG80 11570.82 -0.55%
    • mWIG40 3756.24 -0.97%

Ostatnia aktualizacja: 2019-08-16 17:15

Dostosuj

Play tłumaczy się z dzieci

Play tłumaczy się z dzieci

Szef marketingu sieci Play Jacek Hensler przyznał w rozmowie z "Dziennikiem", że wykorzystanie wizerunku dzieci w reklamie Playa było błędem. Plakaty, na których osobom siedzącym przy stoliku w klubie przyprawiono twarze dzieci, wzbudziły mnóstwo kontrowersji i zostały zaskarżone do Komisji Etyki Reklamy.

Skargę na kontrowersyjny plakat wniosła między innymi rzeczniczka praw dziecka Ewa Sowińska. Jej zdaniem, budzi on skojarzenia pedofilskie.

W rozmowie z "Dziennikiem" Hensler przyznał, że zgadzając się na puszczenie w obieg reklamy nie wziął pod uwagę, że może się ona kojarzyć w ten sposób, bo zwracał uwagę głównie na jej "sens artystyczny". - Nie mam nic na swoją obronę - dodał.

Hensler zaznaczył też, że ostre reakcje na kampanię były dla niego zupełnym zaskoczeniem. - Owszem, rozumiem obcięte palce, to mogło szokować i braliśmy to ryzyko pod uwagę, ale dzieci?

Jego zdaniem, do negatywnego odbioru reklamy znacznie przyczyniły się krytykujące ją media. - Robiłem testy konsumenckie przed wypuszczeniem jej na rynek i nikt, widząc plakat po raz pierwszy, nie doszukiwał się w nim szokujących treści. - podkreślił.

mkg

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane