• rozwiń
    • WIG20 2158.94 -0.47%
    • WIG30 2459.33 -0.39%
    • WIG 57502.14 -0.29%
    • sWIG80 11763.70 +0.51%
    • mWIG40 3786.21 +0.05%

Ostatnia aktualizacja: 2019-11-29 17:15

Dostosuj

Paryż (prawie) rozebrany

Paryż (prawie) rozebrany
Foto: Reuters Foto: Sexowne zmagania z kryzysem

Globalne ożywienie na rynku mody - to główny temat międzynarodowego pokazu bielizny w Paryżu. Producenci ekskluzywnych kreacji odczuli spowolnienie wprawdzie nie tak mocno jak inne branże, bo sprzedaż bielizny na francuskim rynku skurczyła się w zeszłym roku o "zaledwie" 4,5 proc., ale i oni nie mogą już doczekać się odbicia.

Producenci tej najbliższej ciału części garderoby liczą, że po ubiegłorocznym załamaniu rynek zanotuje dynamiczny wzrost.

Ponad 100 euro rocznie na bieliznę

Gra toczy się o duża stawkę, wartość sprzedaży bielizny tylko na francuskim rynku sięgnęła w 2009 roku 2,5 mld euro. Jak podkreślają organizatorzy, nadal podporą branży są kobiety z grupy wiekowej 45-59 lat. To one wydają na bieliznę najwięcej, bo przeciętnie aż 109 euro rocznie.

Producenci mają plan zaatakowania jednak nowej grupy docelowej: mężczyzn. Mają ich przekonać, że ekskluzywna bielizna to świetny prezent dla ukochanej. Obecnie kupno bielizny jako podarunku stanowi we Francji tylko 15 proc. sprzedaży.

mkg/sk

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane