• rozwiń

Temat: Biznes dla Ludzi

Opóźnia ci się lot? Blajer wyjaśnia, co możesz zrobić

"Biznes dla Ludzi" cz.3 Odtwórz: "Biznes dla Ludzi" cz.3
Foto: Na "Biznes dla Ludzi" zaprasza Paweł Blajer | Video: "Biznes dla Ludzi" cz.3

Czas wakacji to przede wszystkim okres wzmożonych podróży, także samolotowych. W dzisiejszym programie "Biznes dla Ludzi" Paweł Blajer poruszył temat opóźnionych lotów i tego, jakie możliwości w takim przypadku ma pasażer.

Czy w przypadku, gdy nasz lot się opóźni mamy możliwość otrzymania odszkodowania? W jakiej,

wysokości, co musimy zrobić? Gościem Pawła Blajera była mec. Paulina Kutrzebka z kancelarii Świeca i Wspólnicy.

- Rekompensata finansowa przysługuje pasażerowi w momencie, gdy opóźnienie wynosi co najmniej dwie godziny. Należy też pamiętać o zasięgu lotu. Gdy lot miał odbyć do miejsca oddalonego do 1,5 tys. km od miejsca wylotu, przysługuje nam odszkodowanie w wysokości 250 euro. Jeśli lot miał być dłuższy - 1,5-2,5 tys. km, jest to 400 euro. Z kolei w przypadku odległości powyżej 3,5 tys. km odszkodowanie to 600 euro - podkreśliła Kutrzebka.

Po odszkodowanie pasażer musi zgłosić się bezpośrednio do przewoźnika lub punktu przewoźnika na lotnisku.

"Biznes dla Ludzi" od poniedziałku do piątku w TVN24 Biznes i Świat o 18.00.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane