• rozwiń
    • WIG20 2163.16 +0.33%
    • WIG30 2450.22 +0.33%
    • WIG 56993.19 +0.17%
    • sWIG80 11475.30 -0.12%
    • mWIG40 3648.35 +0.10%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 10:24

Dostosuj

O. Rydzyk nie napędził strachu telekomom

O. Rydzyk nie napędził strachu telekomom
Foto: TVN24 Foto: Sieć o. Rydzyka nie straszna konkurentom

Operatorzy komórkowi nie podjęli spektakularnych akcji marketingowych, których celem byłoby zatrzymanie abonentów przed odchodzeniem do sieci wRodzinie, związanej z medialnym imperium o. Tadeusza Rydzyka. Na razie jedynie obserwują nowego konkurenta - zauważa Presserwis.

Telefonia ojca Tadeusza Rydzyka wystartowała w minioną sobotę ze spektakularną "promocją" na pielgrzymce Rodziny Radia Maryja na Jasną Górę. Oferta kierowana jest głównie do społeczności skupionej wokół Radia Maryja i TV Trwam, w której znaczny odsetek stanowią ludzie w starszym wieku.

Jak pisze Presserwis, najwięksi operatorzy komórkowi nie obawiają się jednak, że nowa sieć odbierze im abonentów w tej grupie wiekowej. - Nigdy nie oglądamy się na naszych konkurentów, to my od dwóch i pół roku dyktujemy poziom cen na tym rynku – buńczucznie stwierdza rzecznik prasowy Play Marcin Gruszka. Jak dodaje, w firmie nie są planowane specjalne usługi dla starszych abonentów Play.

Adam Suchenek z biura komunikacji korporacyjnej Polkomtelu SA (marki Plus, Sami Swoi, 36.6, Simplus) jest zadowolony ze sprzedaży oferty Sami Swoi adresowanej właśnie do starszych osób. Jego zdaniem marka ma ugruntowaną pozycję i nie ma zagrożenia ze strony nowego gracza. Ponadto Suchenek zwraca uwagę, że sieć wRodzinie to kolejna profilowana oferta na rynku. - Wprowadzana jest w dosyć trudnym dla operatorów czasie, rynek jest bardzo wymagający – wskazuje w rozmowie w Presserwisem, ale dodaje, że Polkomtel będzie obserwować poczynania nowego konkurenta.

Sieć zweryfikuje rynek

Natomiast Andrzej Pomarański, szef biura prasowego PTC (marki Era i Heyah), zauważa, że przy obecnym wyrównanym poziomie cenowym i technologicznym na rynku telekomów szanse sukcesu uwarunkowane są umiejętnościami zaistnienia na rynku. - Poza kształtem oferty dużo zależeć będzie od samej marki, specyfiki komunikacji oraz kanałów dystrybucji. Ostatecznie i tak trafność przedsięwzięcia zweryfikuje rynek - dodaje.

PTC jako jedyna uruchomiła z początkiem lipca usługę Era Sieć Rodzinna, która może zainteresować tych, którzy mają wśród bliskich starsze osoby - przypomina Presserwis. W ramach usługi jeden abonent sponsoruje grupę osób, które otrzymują limit bezpłatnych minut na "rodzinne" połączenia.

bgr/sk/k

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane