• rozwiń

Nie smakuje - to oddawaj

Nie smakuje - to oddawaj
Foto: TVN24 Foto: Norweska sieć nie cofa się przed niczym dla dobra klientów

Coop - druga co do wielkości norweska sieć handlowa wprowadziła niecodzienną zasadę. Klient, któremu nie przypadł do gustu kupiony w niej produkt spożywczy, może liczyć na zwrot pieniędzy bez żadnego tłumaczenia.

Sieć poinformowała, że nowe działania wymusza na niej konkurencja na rynku i chęć pozyskania większej liczby klientów.
- Wierzymy klientom, że jeśli mówią, iż nie są z jakiegoś produktu zadowoleni, nie stawiamy pytań i zwracamy pieniądze - powiedział rzecznik firmy czołowemu norweskiemu tabolidowi "VG". - Nie smakuje nam czekoladowy batonik, bo zawiera za dużo orzechów - zwracamy go do sklepu i odzyskujemy pieniądze - tłumaczy rzecznik.

Firma zamierza też zwracać pieniądze za niespełniające oczekiwań konsumenta proszki do prania, czy jedzenie dla psów. Zaznacza jednak, że produktem, z którego zwrotem mogą być trudności będą napoczęte butelki alkoholu.

mkg

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane