• rozwiń
    • WIG20 2229.92 -0.18%
    • WIG30 2531.47 0.00%
    • WIG 58851.05 +0.17%
    • sWIG80 11605.03 +0.29%
    • mWIG40 3797.96 +1.36%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Największa kampania Adidasa w historii. Zalew gwiazd

Największa kampania Adidasa 
w historii. Zalew gwiazd
Foto: materiały promocyjne Foto: Najlepszy piłkarz świata, Lionel Messi, jest jedną z gwiazd najnowszej kampanii reklamowej Adidasa

"Is All In" to największa marketingowa kampania w historii Adidasa. Powstały filmy reklamowe, które łączą: sport, lifestyle, modę i show-biznes. A w nich największe gwiazdy: m.in. piłkarze Lionel Messi i David Beckham, koszykarz Derrick Rose, piosenkarka Katy Perry i projektant mody Jeremy Scott. Debiut dzisiaj.

– "Is All In" to największa kampania, jaką do tej pory prowadziliśmy. Koncept opiera się na zrzeszeniu różnorodności wszystkich marek pod jednym emocjonalnym hasłem. Z boiska na wybieg, ze stadionu na ulicę – kampania uzmysławia, że Adidas jest wspólnym mianownikiem dla ludzi z różnych środowisk, o najróżniejszych zainteresowaniach – wyjaśnia Erich Stamminger, członek zarządu odpowiedzialny za globalne działania koncernu.

Sportowcy obok raperów

Przygotowano wspólne działania dla marek z portfolio: Adidas Sport Performance, Adidas Originals oraz submarek w ramach Adidas Sport Style.

30- i 60-sekundowe filmy emitowane od dziś w telewizji i kinach, a także dłuższa, dwuminutowa forma do działań online, mają pokazać, że Adidas jest obecny w najróżniejszych dziedzinach współczesnego życia, łącząc odległe światy sportu, muzyki, show-biznesu i mody.

Stąd pomysł, by zaangażować do kampanii ambasadorów z różnych światów: od gwiazd piłki nożnej, jak Lionel Messi, David Villa czy David Beckham, przez gwiazdy NBA Derricka Rose’a i Dwighta Howarda, ikonę popu Katy Perry, raperów Snoop Dogga i B.O.B., aż po adidasową drużynę skateboardową i projektanta mody Jeremy'ego Scotta.

Nazwisk jest o wiele więcej, ale Adidas chce zdradzać je w kilku etapach na Facebooku, gdzie zgromadził już 10 milionów fanów - codziennie zamieszczane będą nowe odsłony kampanii, nowości produktowe, newsy dotyczące gwiazd i inne treści.

Reżyser słynie z kontrowersji

Za kreację i produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja Sid Lee z Montrealu, od 2008 r. pracująca dla Adidas Originals, a od 2011 r. opiekująca się wszystkimi markami firmy.

Filmy wyreżyserował Francuz, Romain Gavras, syn znanego reżysera Costy Gavrasa. Romain słynie z kontrowersyjnych teledysków, w których w sposób wyrachowany epatuje przemocą. W "Born Free", który nakręcił dla piosenkarki M.I.A., m.in. odstrzelił głowę dziecku. Telewizje muzyczne nie zgodziły się na jego emisję, klip zakazał nawet YouTube. Jego ostatnia reklamówka perfum Belle d'Opium domu mody Yves Saint Laurent została zakazana w Wielkiej Brytanii, bo "propagowała narkomanię".

Kampania Adidasa skierowana jest do 14-28-letnich klientów. Potrwa do końca 2011 r.

am/tr

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane