• rozwiń

Najdroższa reklama telewizyjna sprzedana

Najdroższa reklama telewizyjna sprzedana
Foto: TVN24 Foto: Super Bowl już za 3 miesiące

Cały czas reklamowy podczas telewizyjnej transmisji przyszłorocznego Super Bowl został już sprzedany - poinformował rzecznik prasowy telewizji Fox.

Rzecznik dodał też, że do ostatniej transakcji doszło w środę. Tym samym potwierdziły się wcześniejsze doniesienia prasy na ten temat.

Niespodziewana wyprzedaż

Według serwisu branżowego "Advertising Age" nigdy wcześniej czas reklamowy na Super Bowl nie został wyprzedany już w październiku. Przyczyn tego stanu serwis upatruje w zwiększonym zainteresowaniu oglądaniem sportu na żywo w telewizji.

Ogłoszenie tego faktu zdumiewa, tym bardziej, że transmitująca ostatni Super Bowl telewizja CBS zakończyła sprzedaż czasu reklamowego dopiero na początku lutego, to jest kilka dni przed meczem.

Ceny i oglądalność

Za emisję jednego 30-sekundowego spotu podczas przyszłorocznego finału ligi futbolu amerykańskiego telewizja Fox żąda 2,8-3 mln dol.

Telewizja CBS podczas tegorocznego Pucharu zanotowała rekordową oglądalność. Rozgrywki obejrzało wtedy w Stanach Zjednoczonych ponad 106 mln ludzi.

Super Bowl 2011 zostanie rozegrany 6 lutego przyszłego roku w Dallas.

kp//gak/k

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane