• rozwiń

Nadchodzi era reklam na "wearables". Co to jest i czy zawojuje inteligentne zegarki?

5 proc. będzie w roku 2020 wynosić udział reklamy wyświetlanej na urządzeniach "wearables" (czyli „noszonych”) w globalnym torcie reklamowym - donosi Bloomberg. Zdaniem dziennikarza stacji oznacza to, że już za kilka lat rynek reklam wyświetlanych na inteligentnych zegarkach i innych tego typu urządzeniach wart będzie 13 mld dolarów.

- Moja liczba na dziś to 5 proc. To wartość udziałów reklamy wyświetlanej na urządzeniach "wearables" w roku 2020. Do tego czasu reklama na urządzeniach mobilnych będzie stanowić ponad 50 proc. rynku reklamowego - podkreślił Crawford Del Prete.

I dodał: - Jednak reklamę na "wearables" należy odróżnić od tej mobilnej. Moim zdaniem te pierwsze będą rozwijać się w niesamowitym tempie przez kolejne 4, 5 lat. To będzie ich era. Budzi to wiele emocji. Jednak gdy spojrzymy o kilka lat wprzód, okaże się, że rynek reklamy na "wearables" będzie wart 13 miliardów dolarów.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane