• rozwiń

Mniej narzekań na PKP. "Nie oznacza to, że jest już dobrze"

Mniej narzekań na PKP. "Nie oznacza to, że jest już dobrze"
Foto: Adrian Grycuk/commons.wikimedia.org Foto: W ocenie pasażerów poprawiła się czystość na dworcach

Polacy patrzą na PKP nieco łaskawszym okiem niż jeszcze rok temu - wynika z badań pasażerów zleconych przez przewoźnika. Pasażerowie lepiej oceniają czystość w pociągach i na dworcach, a najbardziej niezadowoleni są z czasów przejazdów pociągów.

Według badań zleconych przez PKP, do których dotarła "Gazeta Wyborcza", w ub.r. 42 proc. pytanych było bardzo zadowolonych z podróży pociągiem PKP InterCity, w br. już 53 proc.

Dużo do zrobienia

Pasażerowie lepiej oceniają czystość w pociągach i na dworcach (przyrost bardzo pozytywnych ocen z 35 do 49 proc.) czy dostęp do informacji (wzrost z 34 do 54 proc.); najbardziej niezadowoleni są z czasów przejazdów pociągów.

- Lepszy wynik nie oznacza, że jest już dobrze - mówi Piotr Ciżkowicz z zarządu PKP SA. - Ciągle mamy dużo do zrobienia i na pewno nie uda nam się uniknąć jeszcze wpadek - dodaje.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane