• rozwiń
    • WIG20 2233.87 +0.35%
    • WIG30 2531.47 +0.32%
    • WIG 58751.67 +0.22%
    • sWIG80 11571.42 -0.14%
    • mWIG40 3746.86 -0.06%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Kogoś cytują? To pewnie TVN24

Kogoś cytują? To pewnie TVN24
Foto: tvn Foto: Media z grupy TVN wśród najbardziej opiniotwórczych

TVN24 i TVN były w lutym najczęściej cytowanymi telewizjami w Polsce - wynika z najnowszego raport Instytutu Monitorowania Mediów. Spośród redakcji internetowych najczęściej powoływano się na onet.pl i tvn24.pl.

W rankingu generalnym obejmującym wszystkie media zwyciężyła "Rzeczpospolita", na którą w lutym inne media powoływały się 779 razy. Za nią uplasowała się "Gazeta Wyborcza" (655). Na kolejnych miejscach znalazła się TVN24 (332) i "Dziennik Gazeta Prawna" (285).

Wśród telewizji bezkonkurencyjne były TVN24 (332 cytowania) i TVN (126). Daleko w tyle jest trzecia w rankingu publiczna TVP Info (53).

Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie stacji RMF FM (258). Na drugiej pozycji znalazły się cytowania Radia ZET (147), a na trzeciej TOK FM (112).

Dziennikarze powoływali się również na przekazy internetowe. Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu uplasował się onet.pl (85), a za nim tvn24.pl (56) i wp.pl (45).

Jeśli chodzi o media biznesowe, najczęściej cytowaną gazetą był "Puls Biznesu" (142), portalem - money.pl (31), telewizją - TVN CNBC (32), a rozgłośnią radiową - Radio PiN (41).

Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników znalazły się: "Wprost" (145), "Polityka" (128) i "Newsweek" (95). Z kolei miesięcznikami, na które najczęściej powoływały się inne media, były "Forbes" (36) oraz "Perspektywy" (23).

Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, większość odwołań dotyczyło polityki polskiej, katastrofy pod Smoleńskiem oraz informacji ekonomicznych.

Badanie przeprowadzono na podstawie 5 328 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 28 lutego 2011 r. Analiza obejmuje tylko te przekazy, które nie są przeglądami mediów i przedrukami. Do sumy powołań nie są wliczane wzajemne cytowania w obrębie mediów powiązanych ze sobą kapitałowo.

bgr/k

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane