• rozwiń

Kanały Disneya rozpoczynają współpracę reklamową z Premium TV

Kanały Disneya rozpoczynają współpracę reklamową z Premium TV
Foto: TVN Foto: Disney Channel, Disney XD oraz Disney Junior wejdą do oferty Premium TV, działającej w ramach TVN Media sp. z o.o.

Od września Disney Channel, Disney XD oraz Disney Junior wejdą do oferty Premium TV, działającej w ramach TVN Media sp. z o.o. Dodatkowo już w tym miesiącu w Premium TV będzie dostępny czas reklamowy wszystkich trzech kanałów na październik 2013.  

Kanały Disneya będą reprezentowane przez Premium TV zarówno w sprzedaży spotowej, jak i sponsorskiej oraz w ofercie projektów specjalnych. Premium TV będzie także brokerem oferty on-line serwisu www.disney.pl, który w segmencie portali dziecięcych należy do najsilniejszych na rynku.

- Bardzo nas cieszy możliwość współpracy z Disneyem - mówi Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV. - Z perspektywy oferty Premium TV zyskujemy bardzo atrakcyjne kanały, poszukiwane przez reklamodawców zainteresowanych dotarciem do dziecięcych grup docelowych, a także do rodziców - ocenił.

Kanały rodzinne

Kanały z portfolio Disneya to stacje skierowane do młodych widzów i ich rodzin. Disney Channel to flagowy kanał familijny, tworzony z myślą o dzieciach w wieku 4-12 lat i szczególnie chętnie oglądany przez dziewczynki, nadający m.in. ulubiony serial polskich nastolatek - "Violettę".

Disney XD przyciąga zwłaszcza chłopców w wieku 6-12 lat dzięki multimedialnej rozrywce oraz mieszance aktorskich i animowanych seriali pełnych humoru i akcji, jak "Fineasz i Ferb" czy "Mega Spider-Man".

Disney Junior to kanał dla dzieci w wieku przedszkolnym i ich rodziców, pełen muzyki, magii i poruszających historii z doskonale znanymi bohaterami seriali "Jake i Piraci z Nibylandii", "Klub Przyjaciół Myszki Miki" i "Jej wysokość Zosia". Wszystkie trzy kanały docierają średnio do 14,9 proc. dzieci w grupie 4-12 lat.

Największe biuro reklamy

Premium TV jest częścią TVN Media, największego biura reklamy na polskim rynku. W ofercie Premium TV znajduje się obecnie 28 kanałów z portfolio Grupy TVN, 4fun Media, Telewizji Puls, a także pozyskane od stycznia 2013 stacje firm Viacom International Media Networks i CANAL+ Cyfrowy.

Wśród nich znajdują się stacje dziecięce takie jak MiniMini+, teleTOON+ i Nickelodeon, a także kanały z kontentem dziecięcym – TV Puls i PULS 2. Powyższe stacje wchodzą w skład pakietu MIX KIDS, skierowanego do dziecięcych grup docelowych.

Stacje Disney Channel, Disney XD i Disney Junior dołączą do pakietu MIX KIDS, będą także sprzedawane w ramach oferty monokanałowej.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane