• rozwiń
    • WIG20 2344.77 +0.03%
    • WIG30 2681.86 +0.02%
    • WIG 61014.65 +0.18%
    • sWIG80 11963.17 +0.29%
    • mWIG40 4052.16 +0.42%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 15:43

Dostosuj

Internetowy gigant z Chin będzie promował francuskie marki

Foto: Reuters Foto: Trzyletnia umowa zobowiązuje Alibabę do zwiększenia sprzedaży francuskich produktów w Chinach

Paryż podpisał umowę z chińskim gigantem internetowym, grupą Alibaba, specjalizującą się w handlu elektronicznym. Grupa będzie promowała francuskie marki. Umowę z chińską firmą podpisał szef francuskiej dyplomacji Laurent Fabius - podała w sobotę Xinhua.

Trzyletnia umowa zobowiązuje Alibabę do zwiększenia sprzedaży francuskich produktów w Chinach dzięki promocji na portalach handlowych grupy, między innymi w serwisie sprzedaży internetowej Tmall.com.

Okazja do promocji

Umowę podpisano podczas pobytu szefa francuskiej dyplomacji w Chinach, w położonym na wschodzie kraju mieście Hangzhou, gdzie znajduje się siedziba Alibaby. Agencja Xinhua nie podaje, kiedy dokładnie umowa została zawarta. Fabius odwiedził Pekin pod koniec lutego.

- To wspaniała okazja do promocji; chińscy klienci odkryją dzięki niej nowe marki francuskie - powiedział, cytowany przez agencję Xinhua, Fabius po podpisaniu umowy.

Szef i założyciel chińskiego giganta Jack Ma uznał, że umowa ta "jest realizacją misji Alibaby, polegającej na ułatwianiu wymiany handlowej we wszystkich zakątkach świata". - To porozumienie jest przykładem współpracy Alibaby z instytucjami publicznymi, współpracy mającej na celu zwiększenie handlu transgranicznego na świecie, dzięki czemu skorzystają zarówno przedsiębiorstwa międzynarodowe, jak i firmy chińskie - dodał Ma.

Elegancko po francusku

19 maja na stronach Tmall.com rozpocznie się więc kampania promocyjna zatytułowana "Francuska elegancja", w ramach której chińskim użytkownikom sieci zaprezentowane będą limitowane serie ekskluzywnych produktów wielu francuskich marek - informuje agencja EFE.

Założona 15 lat temu grupa Alibaba kontroluje portal handlowy Alibaba.com i wyszukiwarkę eTao, wyspecjalizowaną w zakupach internetowych, a także portal Taobao.com skoncentrowany na handlu pomiędzy indywidualnymi klientami i Tmall.com - portal dzięki któremu firmy sprzedają towary bezpośrednio użytkownikom sieci. Alibaba posiada też internetową agencję podróży Byecity.com.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane